1

Nu pot sa incep altfel decat cu „acum un an pe vremea asta…” Acum un an pe vremea asta dezbateam daca sa mergem sau nu la spital si planificam cum urma sa imi petrec ziua urmatoare la piscina cu prietenii. Dar o fetita mica, roscatica si perfecta a hotarat dintr-o data ca avem alte planuri😀

Nu am cuvinte potrivite in momentul asta. Sunt emotionata, furioasa, fericita, nerabdatoare, stresata, si apoi iar fericita. Fundamental fericita. Ma uit la copilul asta frumos care doarme senin ca o stea de mare la noi in pat si parca nu mai pot sa recunosc in el ghemotocul mic si ridat pe care il strangeam in brate acum un an. Recunosc insa sentimentul. Sentimentul ala pe care il ai cand iti strangi copilul in brate, care nu seamana cu nimic altceva, care iti da o stare de bine absolut pe care nu stiai ca e posibil sa o simti. O iubire care te copleseste. Manute, picioruse, ochisori, gurita, burtica, toate facute din iubire pura.

Nu mai stiu sa spun nimic. Voiam sa scriu o poveste cautata, cu niste glumite bine plasate, cu intorsaturi din condei, cu una, cu alta, si nu mai stiu cum. Voiam sa spun despre cum urasc timpul asta care alearga ca dementul. Voiam sa spun despre cum anul ce a trecut a fost, cumva, cel mai semnificativ din viata mea. Nu mai stiu sa spun, insa, decat la multi ani, iubita noastra!!

2 gânduri despre „1

  1. eli August 18, 2013 la 10:35 am

    La multi ani, Sofia scumpa si frumoasa! Am plans, evident, si-oi plange de cate ori exprima cineva asa sincer ce simt si eu pt ghemotocul asta de perectiune ce ne umple casa de zambete si traire.
    Te pup si te imbratisez, sa aveti o zi perfecta!

  2. Diana Luppa August 18, 2013 la 11:33 am

    La multi ani, Sofia!🙂

Lasă un răspuns

