O nota optimista

Imi place mult sa zbor cu avionul. Dincolo de o senzatie de panica pe care nu o pot suprima complet, o pot doar ascunde bine, la fiecare decolare si aterizare, imi place chiar mult de tot. Imi plac aeroporturile, imi plac escalele, cu cat mai lungi cu atat mai bine, imi place timpul petrecut in avion. Imi place mancarea oribila servita pe zborurile de linie si nu ratez ocazia sa imi iau o bere pe fiecare zbor (nu ratam, ma rog…😀 ) Daca e ceva ce imi lipseste de la job, si imi va lipsi in continuare, e zborul relativ des cu avionul.

Dar altceva voiam sa spun. Mi-au ramas cateva chestii misto de-a lungul timpului dupa numeroasele zboruri. Una dintre ele este imaginea de neuitat a cerului instelat vazut de la 11.000 de metri, departe de orice lumina pamanteasca. Alta este imaginea rasaritului vazut din avion. Insa cel mai important mi se pare faptul ca, intr-o zi mohorata, oricat de cenusiu ar fi cerul, si oricat m-ar deprima asta, stiu cu certitudine ca undeva deasupra norilor, suficient de sus, e o zi senina si un soare orbitor. Si gandul asta ma face mereu sa zambesc🙂

malaga-airport-sunset

3 gânduri despre „O nota optimista

  1. Irina Iunie 15, 2013 la 10:39 pm

    Ce draguuut! Da, soarele si lumina de deasupra norilor sunt extraordinare si, ai dreptate, sunt mereu acolo🙂 De-acum o sa ma gandesc si eu la asta❤

  2. magdici Iunie 16, 2013 la 7:39 am

    ha, ma bucur daca am „corupt” pe cineva🙂

  3. imugur Iunie 28, 2013 la 2:39 pm

    Apusurile si rasariturile sunt mult mai frumoase de pe pamant din cauza ca stratul de atmosfera e mai gros🙂

Lasă un răspuns

