here we go again

Pe vremea cand eram blogger-ita cu acte, imi placea sa scriu la inceput de an. Sa contemplu ce a fost, sa imi propun ce va fi. Si cum anul care abia s-a incheiat a fost cu totul special, am zis sa nu ratez momentul sa mai fac niste liste.😀

In mod normal, 2012 ar fi fost definit de faptul ca am facut 30 de ani. Ceea ce in sine constituie un eveniment destul de important. Dar undeva, candva cand se scria povestea mea, s-a decis ca in ziua de dupa aniversarea mea sa se sarbatoresca de anul asta inainte o noua aniversare, de o mie de ori mai importanta. Si de atunci incolo, viata noastra a devenit minunatul haos in 3, plin de dragoste si de zambete fara dinti. Pe bune, cliseu sau nu, chiar nu am cuvinte suficient de expresive incat sa explic ce a insemnat anul asta pentru noi. Cand scriam aici despre schimbari, habar nu aveam despre ce vorbesc. Dar sunt sigura ca oricine are macar un copil, mai ales daca e nascut de curand, ma intelege perfect, chiar si fara cuvintele alea expresive.

Ce vreau de la 2013? In primul rand, tot multa sanatate, pentru gandacelul nostru, pentru noi si ai nostri. Apoi… As vrea sa imi ramana rabdarea asta proaspat dobandita, sa pot raspunde in continuare fiecarui scancet cu un zambet si fiecarei crize cu o imbratisare. As vrea sa gasim in continuare timp si pentru noi si sa nu uitam unul de celalalt. As vrea sa reusim sa raspundem cat mai bine din ce in ce mai noilor si mai multelor provocari aduse de Sofia, si mai ales as vrea din tot sufletul sa ne iasa abordarea asta „atasata”, sa reusim sa o luam cu noi peste tot, sa o integram in viata noastra ca pe binecuvantarea care este, nu ca pe o povara in plus.

In 2012 am bifat primul scancet, primul zambet, prima strangere a degetului in pumnisor, prima baita, prima apucare a unei jucarii, prima intoarcere pe burta, primul caca, primele sunete, prima mangaiere pe fata, si inca multe altele. De la 2013 astept cu emotie prima ridicare in fund, primul dinte, prima vacanta in  3, prima masa de legume, poate primul cuvant, poate primul pas, si alte si alte premiere, si nu vreau decat sa am mereu entuziasmul si energia necesara sa le constientizez pe fiecare in parte asa cum merita.

Si pentru mine? Pai ce mai ramane? Am familia pe care am stiut mereu ca mi-o doresc mai mult decat orice, in formula aproape completa, am prieteni buni, vechi si noi, am liniste si multa dragoste. Indraznesc totusi sa imi doresc o noapte intreaga de somn. Una, jur, nu mai multe, doar asa, cat sa nu uit ca se poate😀

 

4 gânduri despre „here we go again

  1. imugur Ianuarie 2, 2013 la 10:33 am

    La multi ani!

  2. martutza Ianuarie 2, 2013 la 6:59 pm

    Fie ca dorintele tale sa se implineasca! La multi ani frumosi in formula completa…

  3. magdici Ianuarie 2, 2013 la 8:09 pm

    Multumesc >:D<

  4. irina Ianuarie 5, 2013 la 2:45 pm

    La multi ani si la multe bife pe listele de anul asta!🙂

Lasă un răspuns

