Botezul – impresii la cald

Primul gand ce imi vine in minte, acum ca stau in pat, proaspat imbaiata si cu fixativul scos din par si cu Sofia adormita lipita de mine, este „what the fuck just happened?”😀 Am in creier un amalgam de fete de prieteni, de zgomote, de culori, de stresuri dintre cele mai variate – Doamne, oare s-a simtit toata lumea bine? oare nu o sa uite Razvan ceva cadouri la restaurant? oare mancarea a fost buna? sper ca Sofia n-a fost prea traumatizata. ce cumintica a stat ea acolo. oare n-am bruftuluit pe nimeni prea tare in mijlocul agitatiei? iar n-am apucat sa stau de vorba cu nimeni, doar m-am fatait de colo-colo ca o zaluda cu copilul atarnat de mine. si ce rochita frumomasa a avut, merci Stefi  ♥ sper ca n-a plecat nimeni suparat. nu stiu ce ce ar fi plecat suparati, da’asa ma intreb eu. Cred ca ar trebui sa ma culc mai bine😀

A plans tare-tare la biserica, apoi a fost o papusica. Am dansat toti 3 pe „Never tear us apart”.  Am facut multe poze si daca imi aduc bine aminte, cred ca am si ras. Dar, sincer, ma bucur extrem ca s-a terminat😀

2 gânduri despre „Botezul – impresii la cald

  1. imugur Noiembrie 24, 2012 la 11:13 pm

    N-ai somn? Stai liniştită că a fost bine!

  2. magdici Noiembrie 25, 2012 la 7:12 am

    m-am culcat imediat dupa aia😀

Lasă un răspuns

