azi imi place…

…sentimentul asociat zambetului condescendent cu care am privit de dimineata paharele goale de pe masa. Azi-noapte tarziu stateam si beam un coniac  si vorbeam  cate in luna si in stele; era intuneric si un pic de oboseala si sentimentul ca suntem doar noi, clandestini cumva fata de lumea care dormea undeva departe. Acum e dimineata, lumina, soare si paharele stau cuminti ca si cum nu ar sti nimic. Si nici eu nu stiu de ce am zambit cand le-am vazut si de ce sentimentul era unul ciudat de placut si de reconfortant. Ca si cum totul e exact asa cum ar fi trebuit sa fie vreodata.

5 gânduri despre „azi imi place…

  1. razvan Martie 1, 2010 la 3:50 pm

    ma asteptam sa ne pui si o poza..🙂

  2. magdici Martie 1, 2010 la 9:36 pm

    pai nu vreau sa interferez 2 moduri de expresie😛 acum am ales cuvintele, care nu impun neaparat o forma a imaginii, asa cum ar fi facut o fotografie. (Aiurea, adevaru’ e ca nici nu m-am gandit😛 )

  3. Paul Gabor Martie 3, 2010 la 3:00 pm

    Asta cu pahare, zurgalai, fripturi imi place. mai e loc si de ganduri? Ok…🙂

  4. ghici_cine Martie 25, 2010 la 5:03 pm

    mai dar nu iti mai trece…..

  5. magdici Martie 26, 2010 la 9:55 am

    ar trebui?😀

Lasă un răspuns

