iar nu-mi convine

Incerc de cele mai multe sa fac bine ceea ce am de facut. Nu stiu daca imi iese pentru ca se pare ca nu am masura interioara calibrata pentru ceea ce fac. Si n-am aflat inca ce pot sa fac cu calibrul meu, la ce e bun el. Acu’ drept e ca nici nu m-am omorat incercand…

Momentan (de ceva vreme) nu simt deloc imboldul sa pun pasiune in ceea ce fac la munca. Nu stiu daca e din cauza felului meu de a fi sau din cauza a ceea ce fac. Adica. Ma simt mai atrasa de alte lucruri pe care le-as putea face in timpul liber, simt ca viata mea adevarata e acolo, in alea 2-3 ore amarate pe zi in care nu pontez pentru corporatie. Si atunci conchid ca un job e doar un job, care trebuie limitat strict la orele oficiale, dupa care poate fi inchis in sertar si basta.

Totusi, asta ma face sa ma simt nemultumita de mine, simtind ca nu dau tot ce am mai bun (asa cum ne invata filmele americane😀 ). Oare nu ar fi mai bine sa fac un efort de vointa si sa imi canalizez mai multa energie in ceea ce fac acum decat sa ma intreb mereu cum ar fi daca as face altceva? Si sa imi folosesc timpul liber, nu pentru lucruri despre care imi imaginez eu ca imi plac, ci pentru a deveni mai buna la ceea ce fac acum? Pentru ca poate si daca as face acel altceva, care acum imi pare incredibil de interesant, as avea poate fix aceeasi dilema si stare de spirit. De aici intrebarea daca nu cumva problema e cu mine, nu cu ceea ce fac.

In fine. Instinctual, aleg prima optiune, in timp ce constiinta mi-o baga pe gat pe a doua. Cred ca intrebarile astea vin si din faptul ca sunt cam lenesa si cam egocentrista. Dar mi-ar prinde bine, cred, sa stiu ca si altii si le pun. Pai?

2 gânduri despre „iar nu-mi convine

  1. Razvan Februarie 5, 2010 la 2:31 pm

    aia cu incercatu sa vezi la ce e bun calibrul tau cred eu ca e cheia😛
    in orice faci dai de monotonie, dar daca faci ceva ce de la inceput nu ti-a placut vs ceva ce iti place ..🙂

  2. imugur Februarie 5, 2010 la 2:57 pm

    e momentul sa faci o scihmbare🙂

Lasă un răspuns

