si pentru a zecea oara, da :)

Iarna asta e fantastica. Mi-a implinit deja doua mari dorinte (chiar 3 daca numaram si pantofii de la musette😀 ). Prima ar fi fost sa ninga din belsug in Bucuresti din nou, ca atunci cand eram mica. Iar a doua… ei bine, a doua a fost pusa aici la comun doar din dorinta de a ma da interesanta, insa nu are nicio treaba cu nimic din ce mi-as fi putut dori vreodata pana acum.

Si ce e ciudat e ca sunt o persoana care raspunde mai intai nu la orice tip de cerere. Dup-aia ma mai gandesc daca ar trebui sa o fac sau nu. Insa se pare ca sunt cateva momente absolut nerepetabile in viata in care esti mai sigura de ceea ce iti doresti sa faci decat de faptul ca te cheama magda si ca esti in zodia leului. Si printre primii fulgi de la prima ninsoare pe care ti-ai dorit-o atat de mult, iti iese un da, asa, din prima. Pentru ca stii ca niciodata nu ai vrut si nu vei mai vrea sa spui asta cu atata convingere. Pentru ca nu vei mai avea cui altcuiva.

Restul… va urma😀

5 gânduri despre „si pentru a zecea oara, da :)

  1. martutza Decembrie 24, 2009 la 11:18 am

    Felicitari! Presimteam eu ca-mi va folosi la ceva silueta cea noua…
    Eu sunt o persoana foarte nehotarita – din pricina celor 2 pesti care inoata in directii opuse! – dar in momentele importante ale vietii, ‘nerepetabile’, m-a surprins si pe mine propria fermitate…si da, iarna e preferata mea, deci e cu siguranta fantastica!

  2. magdici Decembrie 24, 2009 la 1:30 pm

    Merci🙂 si felicitari pentru silueta, sper sa am ocazia sa o vad in curand😀
    PS: ar trebui sa iti placa iarna, doar te-ai nascut in ultima zi posibila a ei😛

  3. mugur Decembrie 24, 2009 la 3:41 pm

    a zecea oara????? felicitari!🙂

  4. razvan73 Decembrie 24, 2009 la 5:28 pm

    Si cu asta cred ca 2009 l-a batut pe 2008! (chiar daca nu era pe lista😉
    Inca o data: felicitari!

  5. Crenguta Decembrie 28, 2009 la 11:37 am

    felicitari Magda🙂 trebuia sa iti zic si aici🙂 abia asteptam fericitul eveniment🙂

Lasă un răspuns

