in mijlocul drumului

Ma gandeam azi ca noi suntem un popor care traieste in mijlocul strazii. Nunta o facem pe strada, cu lautarul. Inmormantarea o bocim pe strada, cu lung sir de masini si claxoane (desi n-am mai vazut in ultima vreme). Copiii ii crestem pe strada, in fata blocului. La tara, gastele, ratele, porcii si puradeii alearga liberi pe ulita, ca acolo nu’s strazi. Ne certam pe strada, ne impacam pe strada, stam la o barfa pe strada. Ne plimbam cainii pe strada si tot acolo le lasam rahatii. Barbatii adevarati baga cate o miuta in mijlocul strazii. Ne spalam masinile pe strada si tot acolo ne batem covoarele. Mijlocul strazii e parte integranta din viata oricui😀

N-am zis ca e rau, doar amuzant, si n-o facem doar noi. E mai ales un pic de nostalgie a vremurile in care eu insami jucam fata ascunselea cu ceilalti copii de la bloc printre masinile, mult mai putine, parcate pe strada de la blocul meu… Pe strada MEA🙂

6 gânduri despre „in mijlocul drumului

  1. Codru Decembrie 18, 2009 la 10:52 pm

    unii strang rahatii de caine, de ce zici ?😀

  2. pantagruel Decembrie 19, 2009 la 3:18 am

    strada? ce-i aia? :)) n-am mai iesit din casa de 3 luni =))

  3. Codru Decembrie 19, 2009 la 11:25 am

    strada e un fruct fara coaja am auzit😀

  4. magdici Decembrie 19, 2009 la 1:22 pm

    bai, vorbeam de oamenii normali, nu de aia care strang rahatii de caine sau care lucreaza in pijama de acasa😀

  5. imugur Decembrie 19, 2009 la 7:34 pm

    sa vezi cum e strada in tarile arabe!

  6. magdici Decembrie 19, 2009 la 8:14 pm

    Aia joaca la categoria grea😀 noi suntem incepatori, a?

Lasă un răspuns

