waving

Gata cu tampeniile. Ce voiam sa spun. Datorita rapiditatii reader-ului meu si mai ales a amabilitatii domnului Nihasa, am si eu cont de gugal ueiv. Si pot sa dau si invitatii. Doua le-am irosit deja, mai am 6. So, inscrieti-va daca sunteti interesati. Adica, lasati o adresa de mail. S-ar putea sa dureze pana ce ma prind cum sa le trimit, nu va impacientati😀

Nu m-am jucat cu el inca, nush daca o sa scriu impresii, nu prea e obiectul blogului de fata😀 dar sa vedem diseara care e treaba.

Tag-uri:, ,

8 gânduri despre „waving

  1. Melcu' Noiembrie 30, 2009 la 3:30 pm

    me me me ….pick me.

    adresa de mail :: mircea_spreadsky_popescu_ @ asiawarez_google.com

    bineinteles ca n-am dat in clar adresa de email….poate ma trezesc cu scrisori de amor mai incolo si nu cred ca o sa fac fatza……

    Ti-ai dat seama de adresa….mai ales ca este super cunoscuta…..de prin facultate.

  2. magdici Noiembrie 30, 2009 la 3:40 pm

    as vrea sa comentez dar nu gasesc nimic pe masura😀 am trimis, tre sa ajunga in curand😀

  3. imugur Noiembrie 30, 2009 la 5:50 pm

    vreau si eu😀 ce trebuie sa fac? un comentariu e de-ajuns?

  4. magdici Noiembrie 30, 2009 la 6:41 pm

    Done. Mai am 4.

  5. Razvan Noiembrie 30, 2009 la 6:54 pm

    eu le dau ieftin, am 8, fiecare contra unui link😀

  6. imugur Noiembrie 30, 2009 la 11:07 pm

    @Razvan: pai la Magda si la mine sunt mai ieftine pentru ca nici macar nu cerem link, doar adresa de email😀

  7. Codru Decembrie 1, 2009 la 1:18 am

    da si mie, nu fi chitra ! codru58 la yahoo.com.
    ca s curios

  8. magdici Decembrie 1, 2009 la 8:59 am

    na!!🙂

Lasă un răspuns

