RIP Les Paul

Nu sunt nici pe departe un music freak dar cum muzica este totusi o parte importanta din complexitatea mea si cum abia am citit despre asta pe net, am vrut s-o notez cumva… pentru cine ar conta. Les Paul (Lester William Polsfuss) a iesit definitiv de pe scena ieri, 13 august 2009, din cauza unei pneumonii severe. Ca sa arat cat de ignoranta eram, imi imaginam ca Les Paul nu mai traieste demult si nu eram nici pe departe constienta de adevarata importanta pe care a avut-o in tot ceea ce inseamna muzica moderna, ca muzician si  inventator. Pe langa faimoasele chitari care se cheama si ele la fel, tot el a folosit pentru prima oara multi-track-ul intr-o inregistrare. Si multe altele pe care puteti sa le cititi aici. Si „omagiul” prin intermediul caruia am aflat aici.

Sunt deja prea multe lurcuri pe care mi-ar fi placut sa le stiu si nu le stiu inca. Mai am timp dar ma intreb, oare si in asta se masoara reusita sau esecul unei vieti?

Lasă un răspuns

