doar prima oara doare mai rau, nu? :)

Dragi cititori (amandoi toti trei😀 ) mai tineti minte asta? Sau asta? Ei bine, ideea de retinut astazi ar fi ca un genunchi nu se repara niciodata de la sine. Si daca vreodata va va face genunchiul „poc”, duceti-va dracu’ la doctor a doua zi. S-ar putea sa scapati de o operatie sau chiar de doua. Pe bune. Si poate dupa ce se termina toate cu bine o sa va impartasesc din experienta mea de-acum vasta in materie de artroscopii, ligamentoplastii, cabinete si doctori de genunchi. Pana una-alta, azi si maine sunt unavailable, dupa cum o spune si out of office-ul meu. Va pup.

9 gânduri despre „doar prima oara doare mai rau, nu? :)

  1. crenguta Iulie 6, 2009 la 12:56 pm

    bafta multa, sa te recuperezi repede si sa ne tii la curent🙂

  2. Razvan Iulie 6, 2009 la 9:46 pm

    update 1: magda e bine, acum incearca sa doarma, fara dureri, totul e in regula🙂

  3. crenguta Iulie 7, 2009 la 8:34 am

    de obicei nu doare imediat dupa operatie, sa vedem cum evolueza mai incolo…

  4. magdici Iulie 7, 2009 la 1:22 pm

    Sunt OK😀 doare doar un pic. Asta e partea buna. Partea rea e ca asta a fost aia usoara. Update in doua luni :))

  5. nenumaratu' Iulie 9, 2009 la 3:10 pm

    cum asa „dragi cititori…(amandoi)…”…?
    eu nu sunt numarat?
    insanatosire usoara….

  6. magdici Iulie 9, 2009 la 3:23 pm

    da bine ma, ca te simtisi😀 de unde stii tu pe cine am numarat si pe cine nu?😛 multumesc frumos oricum

  7. targovisteanu' Iulie 10, 2009 la 12:49 pm

    aha…deci era vorba de cei 2 Targovisteni…da?
    ai auzit Cre? :))) nu esti printre cei …”alesi”😛

  8. crenguta Iulie 10, 2009 la 8:09 pm

    eu nu comentez prea mult, dar nu-mi scapa nici un post🙂 .
    cer sa fiu numarata totusi :))

  9. magdici Iulie 10, 2009 la 8:34 pm

    Gata, gata, am bagat erata🙂 E loc pentru toata lumea.

Lasă un răspuns

