Cosmeticiana mea e si ea om

Vorbesc cu fetele in postu’ asta, ca voi, gigi-durilor, habar n-aveti ce zic. Daca ati avea, v-ati face mici, mici si ati plange ca vreti la mama.😀

Va ganditi periodic (cam o data, de doua ori pe luna poate) ca sunt putine lucruri mai rele decat mersul la cosmetica. Din pacate pentru mine, am aflat astazi care e unul dintre ele. Bine, sunt multe lucruri mai rele, da’ restrang acum aria la posibilitatile femeilor cu o viata normala dupa standardele in care am crescut noi. In fine. Si spuneam, in caz ca erati curioase. Este sa te duci la cosmetica in conditiile in care cosmeticiana ta este proaspat divortata si tocmai are o cearta furibunda cu iubirea ei de o viata (nu, nu cel de care divortase, altu’). Cum de unde stiu, pai e lege sa iti povestesti viata cosmeticienei si sa o stii pe a ei. Barfa de la cosmetica e un subiect despre care se poate scrie un roman.😀

Revenind. Ahhhhh, senzatia pe care o ai cand ceara fierbinte ti se intareste prin diverse locuri si o auzi pe fata altminteri vesela pe care o stiai urland in telefon „Lasa-ma in m*** m***** in pace, dobitocu’ p@$%@$%@%%&, nu intelegi ca imi sta clienta pe masa aici? Iti inchid, sa stii!!! Lasa-ma, ca sparg telefonul, ca am mai spart doua azi!!!!!” Si cu un gest violent inchide telefonul si se intoarce brusc spre tine, cu o sclipire usor dementa in ochi. Si tu, stiind ce urmeaza, iti iei o privire inocenta si usor terorizata, rugandu-te in acelasi timp din tot sufletul ca gestul pe care urmeaza sa il faca cosmeticiana sa nu cuprinda CHIAR toata furia impotriva nenorocitului. Care nenorocit, nu pare sa fie impresionat de soarta ta nefericita, si continua sa sune, pana la pulverizarea totala a nervilor celor doua fete din povestirea de fata.

A continuat asa o perioada. Putin imi pasa cine avea dreptate, da’ mie imi venea sa ii smulg telefonu’ si sa ii spun „psihopatului” ca ii doresc sa stea el cu ceara fierbinte pe varfu’… nasului in conditii similare, dupa care sa il arunc intr-un veceu. Telefonul, nu pe el🙂 Dupa care sa ma duc dracului in alta parte. ORIUNDE in alta parte.

Am scapat cu bine, in caz ca va intrebati. Ma doare, dar sunt bine, imi revin😀 . M-a amuzat insa pana la muscatul buzelor sa nu rad partea in care, in mijlocu’ uneia dintre disputele telefonice, fata mea ii spune „dobitocului”: „Niciodata nu imi respecti munca!!! Tu nu intelegi ca eu am o datorie MORALA fata de clientele mele???!!” WTF? Eu nu stiam😀 Pe bune? Se depune si un juramant?

Altfel, e o fata de zahar cosmeticiana mea. Sa nu credeti altceva, ca  de-aia nici nu sunt suparata. Da’ e o experienta pe care nu mi-o doream neaparat🙂

11 gânduri despre „Cosmeticiana mea e si ea om

  1. crenguta Mai 22, 2009 la 11:19 am

    amuzanta povestirea🙂.
    cosmeticienele in suedia sunt mai „profesioniste” adica mai reci, nu te intreaba nimic, nu iti povestesc nimic despre ele, timpul trece greu si parca doare si mai tare.
    cand am fost prima data la cosmetica aici era o liniste deplina desi era plin de cliente, nici macar muzica.
    sa-ti mai spun ca brazilian wax costa 41 de Euro?😀

  2. magdici Mai 22, 2009 la 11:33 am

    Ah, cu ocazia asta iti transmit numai bine din partea ei, ca m-a rugat😀
    Eu as prefera totusi o varianta de mijloc… nu pot sa zic ca ma omor dupa socializarea exagerata de la cosmetica, dar parca nici linistea nu suna mai bine. Oricum, eu am impresia ca niciuna dintre cosmeticienele pe care le-am cunoscut vreodata nu era fix cu toate rotitele in ordine si poate si de-aia. O fi defect profesional, cine stie😀

  3. Andi Mai 25, 2009 la 3:57 pm

    Magdici, esti cea mai frumoasa blogeritza din lume?😀

  4. razvan Mai 25, 2009 la 4:41 pm

    da, dar nu cred ca vei avea ocazia sa vezi asta, este sechestrata, muahahaha

  5. doina Mai 27, 2009 la 9:07 pm

    :))) bravo tie ca ai rezistat fara sa scoti nici un sunet(de protest sau de ras) eu sigur scoteam o „perla”
    parca totusi prefer linistea de la cosmetica din suedia.

  6. magdici Mai 27, 2009 la 9:12 pm

    Haha, pai in primul rand ne cunosteam demult, in al doilea rand oricum era evident ca incearca sa se abtina si sa nu se manifeste asupra mea, dar na, cand esti furios ai gesturi mai brutale decat normalul, oricat ai incerca😀 restul e si exagerare lirica😛

  7. Maria Februarie 2, 2013 la 1:24 pm

    Vaaai, citeam pe-aici si am dat peste asta, ce amintiri mi-ai trezit… De-asta am renuntat eu la cosmeticiana care facea cel mai minunat si smooth inghinal total din lume. Nu-i mai suportam dramele sentimentale. De atunci n-am mai gasit niciuna sa-mi placa, dar de intors nu m-am mai intors😀

    La fel, am renuntat la coafeza visurilor pentru ca de cate ori ma punea pe scaun incepea monologul cu „Par! Iar par! Toata viata numai par! M-am saturat, imi vine sa ma duc undeva sa nu mai vad niciodata par!”😀 Acu’ imi vine sa rad, atunci ma simteam ca in Hitchcock. Nu conteaza ca aratam bestial de fiecare data cand ieseam de la ea, asteptam tremurand sa-mi infiga foarfecele in jugulara.😀

  8. magdici Februarie 2, 2013 la 5:45 pm

    haha, ma bucur ca te-am inspirat. Am reusit intre timp sa imi gasesc o cosmeticiana intreaga la cap, e o draguta si o finuta si lucreaza excelent. Povesteste si ea o gramada, dar are o familie normala si frumoasa, cu sot, frati, nepoti si o soacra oribila😀

  9. Maria Februarie 2, 2013 la 6:32 pm

    Sa stii ca prima data cand vin in Bucuresti iti cer numarul ei, e musai sa merg si eu la una ca lumea🙂

  10. magdici Februarie 2, 2013 la 6:42 pm

    e salon (obviously😀 ) de fitze pe langa victoriei, ca de, trebuia sa fie aproape de munca, sa ma pot duce in pauza de pranz ca o corporatista ce se respecta. La Bibliotheque se cheama salonul, Irina se cheama cosmeticiana.

  11. Maria Februarie 2, 2013 la 7:39 pm

    Saru’mana!

Lasă un răspuns

