Sibiu

Si uite ca dupa doi ani de zile in care mi-am propus in mod constant sa ajung acolo, am reusit in cele din urma, intr-o nobila incercare de a iesi din Bucuresti de 1 mai si totusi de a nu nimeri in aceeasi vesnica aglomeratie…

Semnificatia aparte a zilei de 1 mai (pentru unii) a avut in mod sigur partea ei de vina in romantismul si afectiunea pe care mi le inspira acum Sibiul. E inevitabila formarea unei legaturi un pic mai stranse cu locurile prin care ti se ratacesc aiurea momentele incadrate mai apoi in categoria „cele mai frumoase din viata”. Dar trebuie separat de toate astea meritul in sine al orasului.

Datorita in cea mai mare parte, sunt sigura, primarului neamt si titlului de capitala a culturii europene la inaltimea caruia a trebui sa se ridice acum mai putin de 2 ani, Sibiul arata natural diferit de orice alt oras romanesc vazut de mine (nu ca ar fi prea multe). Si da clasa de departe mult laudatei Sighisoare. Dincolo de curatenia stradutelor pavate si de cochetaria vechilor cladiri renovate, mi-au placut linistea si calmul pe care numai un centru de oras vechi de sute de ani poate sa le aiba. Adica poa’ sa fie liniste si calm in multe locuri, dar va zic eu ca nu e la fel. Casele astea vechi au ceva profund nemiscat in ele.

Printre  plimbarile prelungite pe stradute aparent mereu altele desi aratau tare la fel si de zacutul amestecat cu discutii fara un scop anume la cate o terasa micuta, au iesit in evidenta hotelul in care am stat, escaladarea turnului bisericii, vizita la Bruckental si cea la muzeul satului. Dar asta mai incolo, odata cu pozele🙂

Tag-uri:, , ,

2 gânduri despre „Sibiu

  1. crenguta Mai 6, 2009 la 12:25 pm

    Super pozele din Sibiu, arata de parca n-ar fi facute in Romania :)). L-am dus pe Daniel in Sibiu anul trecut in Martie si i-a placut f mult.

  2. magdici Mai 6, 2009 la 12:51 pm

    pai cred si eu ca i-a placut🙂 pacat ca nu avem mai multe orase valorificate in felul asta, ca frumoase sigur ar fi…

Lasă un răspuns

