am

am vise neimplinite care ma fac sa merg mai departe si am dorinte indeplinite care ma fac sa privesc inapoi cu o fericire multumita de sine. am frustrari care ma fac sa plang si am indoieli care ma fac sa ma intreb daca a avut vreun sens pana acum. am sigurante care ma fac sa fiu vesela si am nesigurante care ma fac sa fiu prea departe de perfectiune.

am accese de egocentricitate si grandomanie si am momente de ridicol care ma aduc la realitate. am tendinte de dramatizare a fiecarei secunde a vietii si am un simt al umorului care mai balanseaza un pic.

am o invidie ucigatoare pe care cu greu o pot convinge ca nimeni nu e perfect. si atunci am o ciudata multumire de sine pentru ca desi multi seamana, nimeni nu e exact ca mine. si, fireste, ca mine e un pic mai bine. apoi am depresii si tristeti, am nevoie de ele pentru ca viata nu poate fi plicticoasa, si am momente de fericire care nu seamana cu nimic altceva.

in plus. pe vremuri imi imaginam ca sunt fericita pentru ca eram vesela. acum sunt fericita dar fericirea diminueaza veselia, in parte pentru ca aduce cu ea temeri si frici inexistente inainte, cand nu aveai nimic de pierdut, si in parte pentru ca te propulseaza automat la un alt nivel de perceptie si cunoastere. adica depasirea superficialitatii are un pret, fireste, actiunea aduce reactiunea, stiti voi.

4 gânduri despre „am

  1. KTA Martie 9, 2009 la 4:36 pm

    hmmmm….am senzatia ca „in cineva”..se produc schimbari…modificari…care pana la urma cred ca se produc in orice OM…insa unii le constientizeaza…le percep „visceral” (am vazut ca iti place cuvantul)….altii insa le trec cu vederea….nu le baga in seama…le accepta ca pe un dat…le lasa sa vina de la sine..si la fel de usor le lasa sa plece….insa si unii si altii mor in cele din urma..si toate aceste senzatii…emotii…pareri…dorinte…intrebari…dispar si ele…odata cu cei ce le-au produs…:)

  2. magdici Martie 9, 2009 la 5:13 pm

    Zici tu?🙂 Si concluzia e ca nu conteaza? Sau ca nu poti spune cum e mai bine pentru ca nu iti poti permite sa pozezi in chip de judecator?

  3. KTA Martie 11, 2009 la 2:57 pm

    nici nu ma gandesc sa dau sfaturi…a fost „parerea mea”…nu inseamna ca am si dreptate….insa poti lua totul pe rand…cu rabdare….si totul va veni …sau nu🙂

  4. magdici Martie 11, 2009 la 4:08 pm

    A, pai nici nu iti ceream sfaturi, nici nu le-as fi urmat😀 era doar un schimb de pareri, atat🙂

Lasă un răspuns

