Azi

E ca dracu. Nici macar sa urasc pe cineva pana la capat nu sunt in stare. Si mi se pare la fel de stupid sa te chinui sa urasti pe cineva ca si sa te chinui sa iubesti, desi iarasi mi se par egal necesare amandoua. In fine, explicatia este ca probabil confund sentimentul de ura cu alte chestii, frustrari, invidie, nesigurante, mai stiu eu ce. La fel cum si iubirea prea des e confundata cu diverse alte treburi care nu au nicio legatura cu ea de fapt. Asta inseamna ca nu am urat niciodata pe nimeni cu adevarat. Oare e nevoie si de asta pentru o dezvoltare completa si armonioasa a fiecarei persoane, sau se poate trai si fara?😀

2 gânduri despre „Azi

  1. crenguta Februarie 13, 2009 la 2:36 pm

    eu cred ca la tine acolo in bucuresti e vreme urata :))

  2. Catalin Februarie 16, 2009 la 11:01 am

    Eu cred ca nu are dreptate Cre….nu are de-a face cu vremea…ura ca si dragostea sunt niste STARI care vin ..din profunzime…care trebuie experimentate ambele…:)
    Deci uraste Magda cu toata fiinta…daca asta simti :)…insa nu pe cineva pe care l-ai iubit fiindca nu prea merge…combinatia🙂

Lasă un răspuns

