e enervant…

… ca de cele mai multe ori nu reusesc sa fiu de o anumita parere ferma, fiindca inainte de a da verdictul ma gandesc la cum as putea fi contrazisa. Si o data ce gasesc argumentul contrar, mi se pare atat de bun incat nu mai reusesc sa imi dau seama care e parerea mea de fapt. Si inclin sa dau dreptate ambelor parti si imi e foarte greu sa sustin oricare dintre cele doua puncte de vedere. Voua vi se intampla asa ceva?🙂

7 gânduri despre „e enervant…

  1. Codru Februarie 12, 2009 la 12:28 am

    E bine, nu esti singura care o pateste. Nu stiam unde mai citisem ceva asemanator. Hai ca am gasit. Era la Paler:

    Vechea mea încăpăţînare de a crede fără rezerve mi se părea acum un fel de orbire. M-am gîndit că, pentru a nu greşi, trebuia să caut în orice idee şi contrariul ei, să cîntăresc. Dreptatea nu stă pe un singur talger, mi-am zis, ci în balanţă, în cumpăna dreaptă a ambelor talgere.
    Toate raţionamentele mele au început astfel să devină procese. Orice gîndeam, căutam şi reversul. Oricărei lumini, îi căutam umbra. Oricărei vorbe, îi căutam ecoul. Nu mai era nimic „curat”. Totul era „murdărit” de contrariul acelui lucru. Eram un fel de Sisif, dacă vreţi, care-şi arunca singur stînca pe coasta muntelui odată ajuns sus. Într-un fel, mă întorsesem la viciul de a juca şah cu mine însumi. Acum transformam fiecare idee într-o partidă de şah. Într-un proces. Cîte idei, atîtea procese, atîtea partide de şah. Făceam exact acelaşi lucru ca atunci cînd jucam pe rînd, tot eu, cu piesele albe şi cu piesele negre.

  2. Codru Februarie 12, 2009 la 12:32 am

    Posturile astea sunt frumoase. E posibil sa te oferteze aia de la createyourself.ro ca sa le tii rubrica „filozofie de buzunar”😀

  3. razvan Februarie 12, 2009 la 10:00 am

    Sau cum zice un proverb japonez:
    „The reverse side has also a reverse side”

  4. razvan Februarie 12, 2009 la 10:02 am

    ..si mai avea Gyuri Pascu o vorba undeva (ca mie imi place sa vorbesc ‘din carti’ :-))
    „Gandirea e calaul lumii, dragii mei..”🙂

  5. magdici Februarie 12, 2009 la 4:42 pm

    @codru: n-are aia bani sa ma contacteze pe mine😀 Pai si concluzia lui Paler care era? Cum e mai bine de fapt?

  6. R. Februarie 21, 2009 la 3:50 pm

    „Parerile ferme” sunt pentru prostime. Parca Plesu scria ca oamenii destepti au doar banuieli, iar prostii au convingeri.

  7. razvan Februarie 25, 2009 la 4:10 pm

    nu prea sunt de acord cu plesu atunci, fara niste pareri ferme din cand in cand am pendula intre alternative, ajungand nicaieri😀

Lasă un răspuns

