nimic interesant

Ma oftic iar ca nu am mai scris. Ma uitam la post-urile vechi si faceam o comparatie.  Poate era si noutatea conceptului de blog, cine stie. Imi era mai usor sa scriu despre orice balarie. Acum stau si cantaresc un subiect 100 de ani inainte de a ma decide sa il pun pe „hartie” si pana la urma ma las pagubasa. Ete na, m-am lenevit, asta e! Trebuie sa imi reorganizez serile. A zacea pe canapea, uitandu-ma la un film americano-bulgaresc de nota 2.3 pe imdb, cu rechini mutanti, pentru ca imi e prea lene sa imi bat capul cu locatia telecomandei, pana ce ma ia somnul, nu e tocmai o seara productiva, zic eu. Vom face un plan de dezmeticire. In prima faza imi propun sa scriu despre milano si poate despre malta. Ce daca a trecut juma de an. In a doua faza, poate ma apuc sa scriu o poveste🙂

4 gânduri despre „nimic interesant

  1. martutza Ianuarie 29, 2009 la 8:46 pm

    Poti sa incepi cu a doua faza? Ca mie-mi cam lipsesc povestile tale…

  2. Vlad Februarie 2, 2009 la 2:59 am

    Bună, magdici! Nu ştiu dacă ajută la ceva ce o să-ţi spun, dar eu niciodată nu mă gândesc dinainte la ce o să scriu. Mă apuc să scriu, şi iese ceva. Şi cu asta basta.

  3. magdici Februarie 2, 2009 la 10:26 am

    Ohoho, bun revenit😀 nu stiu daca exemplul e relevant, fiindca tu te-ai nascut scriind probabil😛 dar o sa incerc. Nu sunt responsabila de consecinte insa.

  4. magdici Februarie 2, 2009 la 10:27 am

    @martutza: pai pot sa spun o poveste despre cum am vizitat malta😛 le combin. E bine?

Lasă un răspuns

