Veronica

Uite de ce ar trebui sa primesc macar un „la multi ani” de Florii🙂 pentru cei care imi contesta acest drept, dobandit la primarie, prin bunavointa imaginatiei tatalui meu😀veronica

12 gânduri despre „Veronica

  1. razvan Ianuarie 24, 2009 la 12:11 am

    am retinut am retinut😛

  2. razvan Ianuarie 24, 2009 la 12:17 am

    si razvan e nume de floare😆

  3. magdici Ianuarie 24, 2009 la 12:18 am

    fara link catre poza nu cred nimic😀

  4. crenguta Ianuarie 24, 2009 la 11:04 am

    razvan nu e nume de floare, e un sat in Azerbaijan :)))
    http://en.wikipedia.org/wiki/Rəzvan

  5. mugur Ianuarie 25, 2009 la 12:45 am

    Mugur insa nu cred ca e nume de floare dar pe mine toata lumea ma suna/felicita de florii🙂

  6. wikipedia Ianuarie 25, 2009 la 5:10 pm

    (disambiguation🙂
    Dupa Pruteanu, Razvan inseamna rechemat, rebotezat . Mai multe explicatii sunt aici (msg. 5512) .
    Dupa altii ar fi echivalentul lui Gabriel – ‘aducator de vesti bune’.
    Cat despre Veronica, avem o intreaga istorie🙂 aici
    Nu stiam ca se serbeaza pe 16 august..

  7. magdici Ianuarie 25, 2009 la 8:20 pm

    Ce tare😀 multumesc frumos de link-uri, niciodata nu am incercat sa aflu mai multe despre numele meu si habar nu aveam de majoritatea detaliilor de acolo. Mai ales de faptul ca se serbeaza cu o zi inainte de ziua mea de nastere😀

  8. imugur Ianuarie 26, 2009 la 9:08 pm

    deci pe mine trebuia sa ma cheme Veronel?

  9. ataclin Ianuarie 27, 2009 la 2:28 pm

    sa nu se supere Mugur pe mine…insa dovada e irefutabila (trebuie sa dea de baut de Florii)…:)

    Mugur de floare

    Cata bucurie incape
    Intr-un mugur de floare
    Si cata viata- ascunde,
    Un mugur pe lastare!

    Creste cu fiecare ceas,
    Cu fiecare rasarit de soare,
    Cu bob proaspat de roua,
    Creste un pic mai mare.

    Mirific spectacol de viata…
    Sun martorul tacut si mirat
    Explozie de fragezime…
    Doamne, cum le-ai inviat?

    Ma uit , nu-mi vine-a crede,
    Mi-e bucuria fara de glas
    Sunt martorul unei renasteri!
    Nimic din iarna n-a ramas.

  10. mugur Ianuarie 29, 2009 la 1:19 am

    mugurul de floare se numeste boboc. dar se stie ca dau de baut🙂

  11. ataclin Ianuarie 29, 2009 la 1:16 pm

    astept…ai grija ca suntem echipa mare eu, Darius si maestrul Teo🙂

  12. razvan Ianuarie 29, 2009 la 1:19 pm

    bai ce e cu discriminarea asta. se bea si in grup extins, nu doar oameni din ericsson😀

Lasă un răspuns

