2008 most definitely kicked ass!!!! :D 2009 va face fata oare?

Pfuuuu cat a trecut deja din 2009. E chiar sfantul Ion (la multi ani Maroniule) si chiar 7 ianuarie (la multi ani coco). Nu reusesc nicicum sa ma reacomodez cu munca la birou, afara e soare si ger si as vrea sa ma plimb prin parc si sa mananc bomboane mici si colorate.

2009 ar trebui sa fie foarte tare ca sa il bata pe 2008.  Daca imi aduc bine aminte ce imi doream acum un an si mai ales de dorintele nescrise de atunci, as putea trage concluzia ca a iti dori ceva cu adevarat este deja o parte importanta din indeplinirea acelui lucru.

Ce spuneam…

  • sa ma mut singura – asta implica sa imi cumpar saltea – checked
  • sa vizitez cambodgia (lol) checked
  • sa citesc mai mult si mai variat – checked
  • sa continui sa incerc sa cunosc cat mai multi oameni noi – checked
  • sa fac o schimbare profesionala importanta – checked
  • sa nu mai aman lucrurile pe care mi le doresc; in viata ocaziile ratate se razbuna mai rau ca in fotbal ) – am incercat sa nu mai fac asta de cate ori am constientizat-o, mai incercam si anu asta
  • sa imi iau masina (2.0 si 150 CP D ) – s-a amanat pe 2009, schimbata total😀
  • sa vizitez cel putin unul dintre locurile la care am visat dintotdeauna – checked, Londra
  • sa cheltui mai putin pe prostii (yeah right ) ) – mai incercam din pacate
  • sa invat mai mult, sa irosesc mai putin timp – ce sa irosesc frate, ca nici nu stiu cand a trecut😀
  • sa imi exprim cu mai mult curaj sentimentele si principiile – de fapt mai mult curaj pe toate planurile imi doresc, da –  nu imi dau seama cat am reusit, nu era o dorinta cuantificabila, oricum imi doresc asta in continuare
  • sa imi iau certificarea de Solaris 10 – nu mai e cazul momentan

In plus, ce e cel mai important pentru mine este ca, intr-adevar, 2008 poate fi catalogat drept orice mai putin „caldut”. A fost un an cu drame si fericiri, cu schimbari si rasturnari, cu haos si cu liniste, anul in care am schimbat cam tot ceea ce puteam sa schimb (mai putin masina😀 ). Da, clar un an al schimbarii, si nu numai pentru mine, pentru foarte multi dintre prietenii mei.

De la 2009 nu mai astept o lista cu bullet-uri, sau poate ca da, dar nu mai vreau sa le scriu asa. Vreau sa continue spectacolul, vreau sa imi iau totusi masina noua, vreau sa intre frate-miu la facultate, vreau sa vorbesc mai mult cu ai mei si sa ramana sanatosi ca acum, vreau sa imi pastrez prietenii buni, vreau sa imi repar genunchiul si sa imi implantez un dinte, vreau sa vad macar trei tari straine (noi ar fi cam ambitios dar cine stie😀 ) si mai ales vreau sa am in continuare parte de implinirea dorintelor nescrise aduse de 2008…

La multe dorinte implinite si voua😉

PS: si m-am imbracat si mai dragut, zic eu, nu cei din jur😀

9 gânduri despre „2008 most definitely kicked ass!!!! :D 2009 va face fata oare?

  1. razvan Ianuarie 7, 2009 la 3:25 pm

    mai pot adauga eu: sa terminam puzzle-ul ala odata😀

  2. imugur Ianuarie 7, 2009 la 11:49 pm

    iti urez sa ti se indeplineasca toate dorintele! Pentru puzzle luati meditatii de la Mihaela!

  3. magdici Ianuarie 8, 2009 la 11:49 am

    Multumesc, multumesc. Frate-miu ma cam ingrijoreaza, in rest sper ca e de bine😀 Cat despre puzzle… sa nu mai aud de el😀 sau, de fapt, voi ce faceti cu ele dupa ce le terminati?🙂

  4. Maroniul Ianuarie 8, 2009 la 1:33 pm

    puzzle-ul are viata lui clar, se naste usor usor, se destrama la o suflare, se reconcepe, naste idei si frustrari, satisfactie si resemnare
    exista un rai si un iad al puzzle-urilor? suntem noi Dumnezeul lor si putem sa distrugem cand vrem?!
    intr-o lume ideala puzzle-urile se pun pe o hartie data cu lipici si se inrameaza pt posteritate, ca na esti mandru ca ai pus cap la cap 1000+ de piese.
    cred ca ar merita un topic doar pt puzzle-uri!!!

    in alta ordine de idei Multumesc de urarile de Sf. Maro😉

    Eu am un singur bulet pt 2009: Sa merg la un concert Robbie Williams oriunde ar fi el. Restul sa vina de la sine

    noroc!

  5. magdici Ianuarie 8, 2009 la 11:29 pm

    Noi le cream, deci teoretic noi avem si dreptul de a le distruge… doar ca m-ar durea sufletul sa fac asta cu cele 3000 de piese care mi-au creat atatea stari nevrotice pana acum😀
    Vin si eu la Robbie Williams!!!!!!! Nu s-a insurat inca, nu?😀

  6. razvan73 Ianuarie 9, 2009 la 9:40 pm

    Noi le faceam o poza inainte de la trimite frumos inapoi, in cutie, la culcare..🙂

  7. mugur Ianuarie 11, 2009 la 7:55 am

    selipeste cu scoci si se prinde pe peretele zgariat cu pioneze. avem peste 10 exemplare

  8. ataclin Ianuarie 23, 2009 la 12:15 pm

    LA MULTI ANI…
    As adauga si eu ceva..dar nu vreau sa fiu indiscret ..ca poate se supara Targovetu meu pe mine…:) (poate ne vedem la o carciuma prin TGV).

    Hai sa reusesti sa le faci check la toate si la multe altele…:)

  9. here we go again « Magdici Ianuarie 1, 2013 la 10:50 pm

    […] am cuvinte suficient de expresive incat sa explic ce a insemnat anul asta pentru noi. Cand scriam aici despre schimbari, habar nu aveam despre ce vorbesc. Dar sunt sigura ca oricine are macar un copil, […]

Lasă un răspuns

