viata in reclame e roz si umflata cu pompa de bicicleta

Imi era bine fara televizor toata ziua. Reclamele astea ma obosesc. Ma fac sa ma intreb daca viata mea, in alte circumstante perfect normala, nu e cumva intr-o grava neregula. Nu am prieteni care sa imi construiasca un om imens de zapada ca sa imi spuna ca ma iubesc. Nu ma intalnesc cu straini care sa danseze cu mine pe strada. Nu am pe cineva care sa scrie pe bancnote de 5 lei ca ii e dor de mine. Nu pica barbatii pe spate in fantani arteziene cand merg pe strada si scutur gratios din par. Nu am fantezii orgasmatice in timp ce mananc iaurt. Nu sunt in stare sa fac curatenie doar dand din nas, chiar daca folosesc cele mai noi produse. Nu vad fluturi de ciocolata. Si in general lumea din jur nu pare extaziata de prezenta mea asa cum vad in reclame ca ar trebui sa fie.

Brb, ma duc sa inchid televizorul. Si sa caut un pic de spirit de Craciun😉 am din belsug anul asta, ceea ce va doresc si voua.

4 gânduri despre „viata in reclame e roz si umflata cu pompa de bicicleta

  1. razvan Decembrie 23, 2008 la 11:32 pm

    ciudat, ca si eu patesc la fel. am depus bani la banca transilvania si nu a aparut ala cu fusta si bagheta sa fac misto de el!! nu ma mai joc😀

  2. imugur Decembrie 27, 2008 la 11:39 am

    in timpul anului romanii au probleme cu matreata si cu menstruatia iar de sarbatori mos Craciun trece pe la coca cola, milka, etc si ne aduce daruri…

  3. Ioana_du Decembrie 27, 2008 la 5:46 pm

    Mda… Tot din cauza unei reclame tampite nu mai am chef sa merg la coafor.
    Magda, dar ti-ar placea sa se intample toate lucruile alea pe care tocmai le-ai pomenit? really-really?😆
    Las’ sa duca fetele alea din reclame viata aia. Pe mine m-ar apuca nervii daca mi s-ar transforma masina in ciocolata. mai am de platit rate la ea pana imbratranesc, pe cand ciocolata e mult mai ieftina😉

  4. Indolent Ianuarie 5, 2009 la 11:28 am

    ia mai termina tu si cu Craciunu si cu televizorul si treci la munca😛

Lasă un răspuns

