Ceata

Ce ceata e afara, nu se mai vede orasul. Si eu sunt la birou si gandul imi zboara afara si se pierde in lumina, care nu e intuneric inca, a crepusculului; si salta usor printre varfurile de copaci si acoperisurile de case interbelice care se vad de aici, de la etajul 4 al blocului de otel in care sunt inchisa. Si ceata de afara ma face sa vreau sa fiu in alta parte… unde oare? As vrea sa fiu la munte acum, intr-o cabana micuta cu o soba mare care de-acum ar fi duduit, fiindca ar fi fost frig deja. Si eu mi-as fi terminat treburile pe afara si as fi aruncat o ultima privire asupra gradinii – e totul in ordine? Si copacii s-ar fi pierdut incet incet in ceata moale si tacuta si un caine s-ar fi auzit latrand in departare. Si ar fi mirosit nedefinit a fum si a frig si a iarna. Ar fi fost o liniste profunda, cum la oras nu e niciodata. Si m-as fi intors si m-as fi grabit sa intru in casa calda si primitoare. Si tu m-ai fi luat in brate si nu am fi avut nimic de facut toata seara decat sa stam langa soba si sa bem vin si sa ne spunem povesti. Si intr-un tarziu as fi adormit cu capul pe umarul tau, visand la inorogi.

E aproape noapte afara, se vede doar cate un felinar ratacit. Ar fi fost frumos. Dar sunt inca la birou, intre sedinte si sub lumina de neon si deja gandurile mele se risipesc printre sonerii de telefon. Si am sa plec spre casa printre claxoane si zgomot de motoare. Pentru restul putem sa ne prefacem… ai o soba?😀

Nu stiu de ce dar imi place ceata.

6 gânduri despre „Ceata

  1. Ioana_du Decembrie 4, 2008 la 7:56 am

    Se pare ca pe amandoua ne-a marcat ceata de ieri, doar ca in directii diferite🙂
    Uite vezi? Asa se demonstreaza ca pe ansamblu exista un soi de echilibru🙂
    Imi place foarte mult ce ai scris🙂

  2. irischelarescu Decembrie 4, 2008 la 9:30 pm

    da ce chestie..nu stiu daca ai fost atenta dar si eu am fost ieri la un moemnt dat pe la HR si am remarkat ce ceata este afara…din pacate nu m-a bagat nimeni in seama :(((
    pup

  3. imugur Decembrie 16, 2008 la 4:04 pm

    ceata? ce-i aia ceata? n-am mai vazut ceata!

  4. razvan Decembrie 16, 2008 la 8:29 pm

    ceatza e mai ales in bucuresti, de la poluare😀

  5. Ioana_du Decembrie 17, 2008 la 11:03 pm

    Ceata e chestia aia pufoasa-laptopasa care acopera ce este real si te face sa deschizi ochii catre interior, si in felul asta sa vezi … cam ce ai avea chef sa vezi🙂 Merge??

  6. Razvan Octombrie 19, 2009 la 10:00 pm

    ceata e aia de dimineata unei plecari la munte cand stii ca te asteapta zapada, liniste si tuica fiarta😀

Lasă un răspuns

