cantecele favorite ale trecutului meu :)

Voiam in seara asta sa scriu despre cu totul altceva… ma simteam efervescenta si foarte acida referitor la unele persoane „dragi” mie. Dar sa trec peste ipocriziile de zi cu zi si sa imi amintesc mai bine de melodiile care au insotit dramaticele (intotdeauna🙂 ) mele povesti de dragoste de-a lungul timpului.

A inceput in generala cu marea drama de a ma fi indragostit de acelasi baiat pe care il iubea si prietena mea cea mai buna din copilarie. Desena incredibil de frumos si asculta guns si prodigy si apollo440 si eu visam la el pe November Rain.

In liceu, dupa rataciri trecatoare pe Nothing’s Gonna Change My Love for You, nu m-am putut hotari niciodata intre doua mari iubiri😀 una s-a materializat intr-o relatie traita pe Bed of Roses si Patience, si cealalta nu, si fireste ca cea de-a doua a capatat titlul binemeritat de marea dragoste din liceu🙂 traita ani la rand pe I’ll be there for you, I’ll cry for you, Prisoners in Paradise si Always on my mind

Au urmat ani tulburi si lipsiti de profunzime, cu ceva trairi la un moment dat pe Love me. Si am ajuns intr-un final la Come what may si Never tear us apart si vesele acorduri de Can’t take my eyes off of you.

Voi ce cantece de suflet aveti?

19 gânduri despre „cantecele favorite ale trecutului meu :)

  1. razvan Noiembrie 30, 2008 la 7:42 pm

    e final? pai si mie nu imi zici?😀

  2. Ioana_du Decembrie 1, 2008 la 7:21 pm

    Wow, „folclorul” nostru are multe cantele comune, Magda!
    Eu as adauga un Alice Cooper („Hell is living without you” printr-a zecea) , o Nirvana („The Man who sold the world” in anul I spre II de facultate), si ceva Roy Orbison („Only the lonely”, tot cam pe-atunci).

  3. Codru Decembrie 1, 2008 la 10:12 pm

    mie imi place aia „hai iubito vino vino, vino langa mine, stiu ca si tie iti place sa fac sex cu mine”. LA o canta. bed of roses. pff!

  4. Codru Decembrie 1, 2008 la 10:13 pm

    bai, ce i cu avatarul ala in dreptul meu? make it go away !😀

  5. magdici Decembrie 1, 2008 la 10:16 pm

    NU!!! E mult prea amuzant😀 Si nu te lua de bon jovi ca se lasa cu urme… lovesc la fata sa stii😉

  6. magdici Decembrie 1, 2008 la 10:16 pm

    @ioana: ma bucur🙂

  7. magdici Decembrie 1, 2008 la 10:18 pm

    @razvan: pai ti-am zis, vezi? stiu ca imi citesti blogul, deci nu mai trebuie sa comunicam atat de mult verbal😀

  8. Ioana_du Decembrie 1, 2008 la 10:39 pm

    Codrule, e la un mare fel avatarul ala :)):))

  9. razvan Decembrie 2, 2008 la 2:52 pm

    da, eu zic sa vb pe blog si acasa😀

  10. imugur Decembrie 3, 2008 la 12:38 am

    still loving you, wish you were here, One, Unforgiven, Mistreated, Child in time, si altele de genul asta. deh, sunt mai batran

  11. Ioana_du Decembrie 3, 2008 la 7:24 am

    Mugur, cred ca suntem din aceeasi generatie. Ceea ce te face tanar de tot, pustiulica, practic. Si sa nu avem discutii in contradictoriu pe tema asta, ok? Daca suntem din aceeasi generatie, esti pusti. Punct.😀

  12. magdici Decembrie 3, 2008 la 9:05 am

    Ba mi-au placuuuuuuuut😀 mai ales child in time, mult de tot, doar ca nu le asociez cu ceva anume😛

    PS: cand zici mistreated te referi la malmsteen?🙂

  13. Alexa Decembrie 3, 2008 la 2:40 pm

    ar fi o lista prea lunga, dar totusi … i’m yours, life is wonderful, lucky , the dynamo of volition, coyotes si multe altele tot de la jason mraz; bedshaped, is it any wonder , everybody’s changing de la keane; the thing that sould not be, fuel, hero of the day, one, unforgiven and so on..😀 come as you are, smells like teen spirit ; ar mai fi waldeck cu addicted, memories, make my day , bei mir bist du schon , get up carmen … yeah..sunt multe😀

  14. Alexa Decembrie 3, 2008 la 2:43 pm

    aaa..si am uitat de fiest cu honey honey😀 si de demian rice the blower’s daughter .. bitter:Sweet- drink you sober

  15. Alexa Decembrie 3, 2008 la 2:44 pm

    Damien Rice defapt ..

  16. mugur Decembrie 6, 2008 la 9:47 pm

    deci da, e vorba de malmsteem, si da inca mai sunt copil. dar magda, codru si razvan joaca la pitici in cazul asta!

  17. mugur Decembrie 6, 2008 la 9:48 pm

    desi varianta unu a fost facuta de dio

  18. Andreea Vaas Decembrie 8, 2008 la 9:24 pm

    codru mai exista si un remake dupa aia dar nush cine canta

  19. ccodru Februarie 24, 2009 la 1:13 am

    eu inca visez la el pe november rain….si ma consolez uneori cu don`t cry…

Lasă un răspuns

