iubire de vara

Ascultam zilele trecute un cantec la radio (aparent asta este una din sursele mele majore de inspiratie din ultima vreme) si mi-am dat seama ca exista un cliseu omniprezent cu care eu nu m-am intalnit niciodata. Nu am avut niciodata parte de celebra iubire de o vara. Stiti voi, te duci la mare, tanara (mai mult sau mai putin) inocenta si acolo, in prima seara, il intalnesti pe tanarul brunet cu maieu alb, bronzat si (mai mult sau mai putin) musculos de care te indragostesti iremediabil, pe viata fireste, si cu care faci sex salbatic noaptea pe plaja timp de o saptamana pana cand pleci acasa. Sau ceva de genul.

M-am tot chinuit sa imi aduc aminte daca nu cumva ma insel. Am avut un prieten din Constanta odata, da. Dar in saptamana petrecuta impreuna la mare ne-am vazut de maxim 3 ori, dupa care ne-am despartit. Nu prea se potriveste, cred. Alta data, cand am fost in Grecia cu ai mei, m-am pupat cu un grec cu un cap mai mic ca mine care m-a plimbat cu motorul si m-a dus la discoteca statiunii. Si nu prea stia engleza si saruta chiar nasol si nu prea imi placea de el in general. Nici asta nu prea se potriveste, cred. Alta data, in Croatia, am fost indragostita timp de jumatate de zi, cat a durat o croaziera, de un baiat necunoscut caruia imaginatia mea ii atribuise o obarsie dintr-o veche familie de nobili englezi si un castel si un iaht. Putea sa le si aiba din ce stiu fiindca nu am schimbat o vorba cu el. Nope, nici asta deci. Si nici unul dintre ei nu avea maieu alb. Adica grecul, poate, dar nu mai tin minte.

In rest, plecarile la mare din anii trecuti sunt asociate cu relatii deja existente sau cu iesiri cu prietenii (a se citi nopti lungi si usor incetosate de lichidele servite la divresele locuri de dans de pe plaja pe care le frecventam pe vremea aia, cand nu mi se facea somn de la 8 seara🙂 ). Si atunci… Inseamna asta ca sunt defecta?🙂 Voi ati avut iubiri de o vara in tineretile voastre zbuciumate?🙂

4 gânduri despre „iubire de vara

  1. razvan Noiembrie 29, 2008 la 9:02 pm

    hmm baiatu ala cu juma de zi avea potential😀 si te pot contrazice cu relatii deja existente, unele din ele au inceput la mare😛

  2. magdici Noiembrie 30, 2008 la 2:30 am

    avea avea🙂 si ma scuzi, vorbeam de iubiri de o vara.. ma uit acum pe geam si e destul de ceata ca sa mai pot crede ca vara nu s-a terminat inca🙂

  3. Ioana_du Decembrie 1, 2008 la 7:37 pm

    Nu mai, nici eu nu am avut din astea. Da’ mi-am imaginat ca am, am visat intens la ele. Se pune?🙂

  4. Andreea Vaas Decembrie 8, 2008 la 9:28 pm

    la mare sunt cele mai frumoase relatii😀

Lasă un răspuns

