Ganduri de sambata seara cu dezordine

Ma gandeam ca a fost bun blog-ul asta pana la urma. Citeam acum posturi vechi si imi dadeam seama cate momente din viata mea am surprins si pastrat pentru totdeauna (sau pana cand o sa imi crape laptop-ul in orice caz), cate senzatii si zambete si tristeti sunt prinse undeva in spatele cuvintelor de aici.

Ma mai gandeam in seara asta cum viata poate fi ca o camera, daca e dezordine nici nu ne dam seama cat spatiu gol avem de fapt, pentru ca ne umplem vietile cu mii de nimicuri inutile, la fel cum facem cu sifonierele si cu rafturile. Si traim asa in ignoranta noastra binecuvantata si taram dezordinea dupa noi fara sa ne dam seama, si asta pana intr-o zi cand, daca suntem norocosi, apare nevoia de un spatiu. Si atunci suntem obligati sa facem ordine si sa aruncam, in viata cat si in sifonier, si ne dam seama de cat de putine lucruri avem de fapt nevoie de fapt pentru a fi fericit.

Ingrozitor de cliseica ultima propozitie, da. Dar am descoperit ieri seara ca foarte multe dintre lucrurile care privite din exterior, la rece, par cele mai ieftine si penibile clisee, facute sau spuse pentru ca asa simti capata sens. Capata singurul sens pe care uneori simti ca il ai. Si atunci pot fi iertate. Dar in fine, asta e parerea mea. Ma duc sa mai eliberez catvea rafturi😀

5 gânduri despre „Ganduri de sambata seara cu dezordine

  1. crenguta Noiembrie 10, 2008 la 9:39 am

    aha, deci asta inseamna ca va faceti timp sa vedeti „Mar Adentro” ?🙂.

  2. crenguta Noiembrie 10, 2008 la 9:42 am

    Btw, asa am citit postul tau:

    Gdanrui de smtabaa seraa cu dreoizdne
    by mdcaigi

    Ma gdaeanm ca a fost bun bolg-ul atsa pnaa la urma. Ceatim acum ptuosri vhcei si imi dadaem saema cate montmee din vtaia mea am surniprs si patsart ptenru tneaodtua (sau pana cand o sa imi cprae laoptp-ul in ocire caz), ctae sztnieai si zbmteae si ttrsitei snut pnisre udnvea in sealtpe clnitoeuvr de aici.

    Ma mai gaeadnm in seraa atsa cum vatia potae fi ca o caemra, daca e dideorzne ncii nu ne dam saema cat siatpu gol aevm de fapt, prnetu ca ne upemlm veltiie cu mii de ncurimii ilutine, la fel cum faecm cu slenfoeriie si cu ralifrute. Si tarim asa in ioarngtna naotrsa bcainttneauva si traam ddoerizena dpua noi fraa sa ne dam smaea, si atsa pana intr-o zi cand, dcaa setnum ncrooosi, arape nieova de un spiatu. Si acntui sunetm oglabiti sa fcaem ornide si sa acraunm, in vtaia cat si in sioefnir, si ne dam smaea de cat de ptniue lrrucui avem de fpat neoive de fpat penrtu a fi fcrieit.

    Itrgionzor de cilecisa utmlia propiotzie, da. Dar am dseprceiot irei sarea ca ftoare mltue ditrne lilurrcue care pirivte din eeroixtr, la rece, par clee mai ietnfie si pilenibe cseile, ftucae sau spsue pntreu ca asa smtii ctapaa sens. Ctapaa sigunrul snes pe care uoerni smiti ca il ai. Si aucnti pot fi irattee. Dar in fnie, asta e praeera mea. Ma duc sa mai eerbliez cetvaa rfuatri
    transformat cu asta http://lovetime.ro/blogs/viulian/2008/11/07/olny-srmat-poelpe-can-raed-tihs-generator-automat/

  3. mazgalici Noiembrie 10, 2008 la 11:13 am

    Da, e cat se poate de adevarat
    Mazgalici pt Magdici :))

  4. scc Noiembrie 24, 2008 la 9:09 pm

    iti plac benzile desenate? arunca un ochi aici: http://smokingcoolcat.blogspot.com/

  5. Andreea Vaas Decembrie 8, 2008 la 9:25 pm

    eu in locul tau as pastra un hardcopy sa imi aduc aminte de el

Lasă un răspuns

