Dorinte

Na ca o primii din nou. Uff… not fair🙂 dupa cum spuneam, pe un blog public, fie el chiar si personal, nu o sa iti poti expune cele mai mari dorinte, pentru ca de multe ori sunt prea intime. Dar parte din ele cred ca pot sa le insir aici🙂 So:

1. Sa fim mereu sanatosi si de-acum inainte, si eu si cei dragi mie.
2. Sa imi vad copiii (pe care nu ii am inca deci implicit inca o dorinta aici🙂 ) crescand mari si fericiti. Si de preferinta tot pe Pamant si in conditii similare cu ce avem acum. Sau si pe alta planeta daca se descopera asa ceva. Ca in Dune. In fine, asta poate stranepotii.
3. Sa merg cu transsiberianul.
4. Sa vad Rio si Machu Picchu si Niagara si Taj Mahal si Tibetul si Singapore si Australia si Tahiti si in fine cam tot ce ar merita vazut in lume. Cat mai sunt inca acolo.
5. Sa nu trec vreodata printr-un razboi. Nici ai mei.
6. Sa nu raman vreodata singura, sa am mereu alaturi oameni ai mei, fie ca sunt familie sau prieteni foarte buni sau…
7. Sa devina toti oamenii constienti de valoarea si potentialul lor si sa evolueze infinit mai mult din toate punctele de vedere, sa devenim cu adevarat o societate avansata si profund civilizata, sa se schimbe directia gresita de maimute urlatoare catre care mi se pare ca ne indreptam momentan.
8. Sa pot privi in orice moment in urma cu impacare sufleteasca.
9. Sa pot calatori in timp.
10. Sa am in continuare tot ce am acum😀

Nu sunt cele mai mari dorinte ce-i drept… sunt niste dorinte la care m-am putut gandi acum.

Dau leapsa Martei, repede pana nu scrie razvan😀 si lui Alex, care oricum nu va scrie dar nu ma intereseaza😀

3 gânduri despre „Dorinte

  1. martutza Noiembrie 8, 2008 la 10:44 pm

    Promit sa dau leapsa mai departe, daca ma pasuiesti 1 saptamana, ca tocmai eram cu bagajele la usa…Toulouse…remember?

  2. magdici Noiembrie 8, 2008 la 10:54 pm

    😀 normal, sa aveti vreme fara ploaie in Franta si sa va intoarceti cu muuuuuulte amintiri frumoase

  3. I wish… « indolenta ca o arta Noiembrie 11, 2008 la 4:03 pm

    […] 11, 2008 Chiar daca Magda putea jura ca nu o sa fac asta, uite […]

Lasă un răspuns

