ganduri de 26 de ani (si ceva)

Ma gandeam la cum ne duce viata aiurea in toate directiile. Suntem aceiasi de acum cativa ani, de acum catvea luni, si totusi am luat-o in directii atat de diferite, pe care poate nici nu le banuiam, nici gandindu-ne la noi, nici gandindu-ne unul la celalalt… Am avut revelatia ca nu mai avem 20 de ani. Viitorul de atunci e deja trecut acum, sau in cel mai bun caz prezent. Ne-a ajuns din urma. Pe fiecare in mod diferit, dar e aici. Si am impresia ca fiecare incearca sa isi ia zborul cumva. Unii pleaca, unii raman, unii se casatoresc, unii se despart deja, unii fac copii, mama naibii, adica am stiut mereu ca o sa se intample, dar acum e aici. E frumos si un pic infricosator in acelasi timp. Cand am ajuns aici deja? Cand au trecut deja doi ani jumate de cand am terminat facultatea? Si suntem acolo unde ne-am dorit sa fim? Acolo unde speram sa fim? Desi, hai sa fim seriosi, nu e ca si cum aveam superplanuri bine puse la punct😀 dar…

Urmeaza alt viitor, alte vise, cred… Oricum, bre PrietenaCeaMaiBunaAFetei, o sa imi fie dor de tine…

5 gânduri despre „ganduri de 26 de ani (si ceva)

  1. Codru Octombrie 31, 2008 la 9:18 am

    relaaaax, Razvan ajunge azi acasa. Relaaaax🙂

  2. imugur Octombrie 31, 2008 la 7:13 pm

    ce-ai patit de esti asa de melancolica?

  3. razvan Octombrie 31, 2008 la 7:21 pm

    gata am ajuns acasa si cica magda zice ca nu avea legatura :))

  4. magdici Octombrie 31, 2008 la 8:57 pm

    😀
    @imugur: nu stiu, asa, pur si simplu ma izbise aseara gandul ca nici eu, nici prietenii mei nu mai avem 20 de ani si mi-am adus aminte de facultate si am simtit nevoia sa scriu despre asta
    @razvan: si de cand crezi tu tot ce spun eu?😛

  5. imugur Noiembrie 2, 2008 la 5:09 pm

    si de-abia ai terminat facultatea… sa mai continui?

Lasă un răspuns

