Si reclama negativa e buna?

Si totusi… parca te saturi cateodata.

Asta am primit de la cre pe mail, cica e reclama care e acum pe posturi in toata Suedia. Hai ma cre, chiar asa de rau e? Pe bune? Eu nu am vazut picior de roman cat am stat acolo. Tu poate stii mai bine. Chiar nu mai fura nimeni in toata Europa asta in afara de noi?😦 Imi lasa un gust amar, jur.

By the way, ce naiba zic aia?🙂

3 gânduri despre „Si reclama negativa e buna?

  1. crenguta Octombrie 11, 2008 la 8:22 pm

    de fapt cred ca am dezinformat in mailul respectiv, romanii de la sfarsit joaca rolul de recuperatori nu de hoti🙂.
    mai vezi romani cersind pe la metrou, mai auzi de ei la stiri, tigani romani evident … dar exista si povesti de genul
    http://suedia.se/index.php?c=1321.

    Reclama e cam asa, baietii din primele cadre s-au mutat intr-un apartament nou unde inca mai primesc corespondenta fostului proprietar. In scrisoare fostul proprietar e somat sa plateasca pentru ca altfel vor trimite recuperatorii, adica romanii :)). Exista firma asta pe care o anunti cand te muti si ea iti schimba adresa peste tot, banci, furnizorul de energie, de internet etc ..

  2. magdici Octombrie 11, 2008 la 10:12 pm

    Pai asta e dezinformare serioasa😀 dar tot nu ma simt mult mai bine🙂 de altfel nu mi s-ar parea OK mesajul indiferent ce limba ar fi vorbit negricioasii aia in afara de suedeza. Adica au nevoie de recuperatori, se coboara la asemenea metode, dar le e rusine sa isi asocieze propriul neam cu activitatea asta? In fine.
    In alta ordine de idei, nenea ala spre care m-ai trimis tu si-a sters mesajele aparent asa ca nu e foarte clara povestea lui.

  3. imugur Octombrie 16, 2008 la 1:38 am

    tot ne pun in lumina proasta… ar trebui sa-i dam in judecata🙂

Lasă un răspuns

