ganduri amestecate de marti seara

Oare de ce ai prostul obicei de a crede ca viata te asteapta intotdeauna? Ca totul va fi pus on hold pana ce te hotarasti tu ce ai de facut? Cateodata se intampla ce-i drept. Dar alteori trebuie sa o astepti tu. Si nu e intotdeauna usor sa iti dai seama unde esti.

A trecut aproape un an de cand am derapat de pe sosea intr-un off-road neasteptat. Si sa dea dracu daca era vreun drum pe acolo pe unde am luat-o. Poate doar o carare mica si intortocheata si denivelata si plina de balarii. Care nu parea sa duca nicaieri. Am alergat si m-am impiedicat si am cazut si dupa aia m-am ridicat si am asteptat si dupa aia am mers iar mai departe. Si poate ca am gasit ceva…

Vorbesc in dodii si nu ma intereseaza si nici macar nu am baut nimic de data asta😀 Ascult aceleasi cantece ca si acum un an si zambesc si imi dau seama ca nu mai regret nimic. Am facut ce am vrut si ce am simtit de fiecare data si poate ca asta e singurul mod onest de a trece cu bine de toate, chiar daca pentru asta incalci ceva reguli. Fuck them.

Mi-am raspuns singura la multe intrebari. Ma intreb daca raspunsurile ar fi fost altele in circumstante diferite. Probabil ca da. Dar sunt una dintre cele mai subiective persoane in viata pe care le cunosc, deci nu ma mai obosesc sa le scriu. Ar trebui sa ma credeti pe cuvant si nu ar fi frumos. De altfel, m-am convins demult ca nu exista raspunsuri universale. Sub nicio forma nu as sfatui pe altcineva sa faca la fel ca mine. Poate ca si-ar rupe gatul sau poate ca, dimpotriva, ar considera calea mea mult prea facila. Fiecare dintre noi traieste in mod unic aceeasi experienta si tot unic ar trebui sa fie modul in care alege sa procedeze. (Am impresia ca am mai scris asta de curand undeva, daca da, imi cer scuze dar probabil ca e o idee care imi place😀 ) Si cu cat intelegi unicitatea asta mai bine si reusesti sa te acordezi la propria ta persoana cand faci anumite alegeri, cu atat iti cresc sansele de a fi fericit si predominat de o oarecare liniste sufleteasca.

Nu stiu ce sa mai scriu. Nu tin neaparat sa scriu ceva in mod special. Cred doar ca e mare lucru atunci cand gasesti lucruri despre care erai convins ca nu exista.

3 gânduri despre „ganduri amestecate de marti seara

  1. razvan Octombrie 8, 2008 la 9:57 pm

    😉

    Ei, nu. Glumeam! De fapt cred ca am inteles chiar destul de bine ce vrei sa zici, chiar daca nu stiu exact la ce experiente te refereai. Am inteles pliat pe propriile mele experiente.

    Totusi, probabil ca in ultima propozitie e vorba despre ‘sentimente despre care erai convins ca nu exista’ (?)

  2. razvan Octombrie 8, 2008 la 9:58 pm

    „..Deşi vorbeşti pe înţeles / Eu nu te pot pricepe” 😉

    Asta ar fi fost inceputul comentariului de mai sus, care nu a aparut din cauza unei erori de sintaxa….

  3. magdici Octombrie 9, 2008 la 12:54 pm

    Am zis lucruri… poate ca ai inteles bine😛

Lasă un răspuns

