Tot din suedia

Ce am mai strans eu asa:

  • azi noapte a dat bruma!!!! mi se paruse mie aseara ca e mult sub limita admisibila de frig, si intr-adevar azi dimineata toata iarba era acoperita cu argintiu😀
  • suedezii au probabil foarte multe calitati, dar simtul modei nu se numara in mod sigur printre ele. Mai ales la suedeze mi se pare remarcabil felul in care reusesc sa scoata maximul de dizgratiozitate din orice combinatie de haine ar pune pe ele. In zilele normale de lucru e mai putin evident, dar sa le vezi sambata seara!!!!!!! Aduc la rang de arta capacitatea de a arata imbracate de la second hand, indiferent de situatie, desi stiu cati bani dau pe haine, ca le-am vazut magazinele, brrrrr. Ma depaseste abilitatea lor de a isi alege exact hainele care nu au absolut nicio legatura una cu alta, nici ca si culori, nici ca scop, nici ca nimic!!! Adica, si englezoaicele sunt imbracate lalau, dar au un stil in a face asta. Suedezele nu au nimic🙂 (don’t have a clue ar fi sunat bine in contextul asta, nu stiu cum sa traduc🙂 )
  • Ce faci in mod normal daca vrei sa iti iei cateva beri sa le bei cu prietenii intr-un cadru restrans? Te duci la supermarket, nu? Wrong!!!😀 La supermarket nu gasesti decat bere cu maxim 3.5% alcool. Berea normala se cumpara de la magazine speciale de comercializat alcool, care de obicei se inchid fix cu 5 minute inainte sa te dezmeticesti tu si sa afli unde trebuie sa te duci. Doamne fereste, nu care cumva sa te alcoolizezi prea tare. M-au dezamagit la faza asta, sincer.
  • in rest, numai de bine. Mai era ceva dar nu mai tin minte ce si trebuie sa inchid ca pierd avionul. Going hooooooooome😀

Tag-uri:, , , ,

Un gând despre „Tot din suedia

  1. imugur Septembrie 30, 2008 la 3:43 pm

    magazine au si sunt scumpe dar haine doar pentru barbati! eu am cautat pentru fii-mea si nu am gasit nimic frumos, numai negru si culori inchise, nimic mai vesel pentru copii

Lasă un răspuns

