melancolie

Sunt lucruri pe care ai impresia ca le simti pentru ca te gandesti ca ar trebui sa le simti si nu esti sigur ca le simti de fapt; si sunt lucruri pe care le simti cu mult inainte de a iti fi dat seama ca le simti si nu esti sigur ca ar trebui de fapt.

Sunt aventuri pe care le ai doar ca sa uiti; si apoi mai sunt aventuri pe care le ai pentru ca nu ai uitat nimic de fapt.

Sunt oameni pe care crezi ca ai vrea sa ii pastrezi pentru totdeauna si totusi aluneca mereu de langa tine; si sunt oameni pe care nu i-ai chemat niciodata si totusi au fost mereu o parte din tine.

Sunt momente in care spui zeci de cuvinte frumoase ca sa acoperi un gol; si sunt momente in care cuvintele care te macina pe dinauntru raman nerostite pentru ca le simti fara forta in comparatie cu ceea ce ai vrea sa exprimi.

Ah, dar imi trece repede🙂

10 gânduri despre „melancolie

  1. Codru Septembrie 28, 2008 la 9:08 pm

    m ai pierdut dupa „aventuri pe care le ai”😀

  2. rconstantin Septembrie 28, 2008 la 9:09 pm

    pe mine m-a pierdut dupa „Sunt lucruri”😀

  3. magdici Septembrie 28, 2008 la 9:10 pm

    e incorect? imi scapa😦

  4. Codru Septembrie 28, 2008 la 9:12 pm

    nu nu. dimpotriva.
    eu sunt de vina, imi zburase gandul la aventuri🙂

  5. magdici Septembrie 28, 2008 la 9:25 pm

    lol. pai departe de casa cred si eu ca te furnica😛
    iar tu, celalalt, esti cam usor de pierdut…

  6. martutza Septembrie 28, 2008 la 10:09 pm

    Chiar mi se facuse dor de poeziile tale…tu sigur nu esti dintre aceia care-si fac blog ca sa sa planga, ci ca sa transmita emotii si stari! Te citesc intotdeauna cu mare placere si admiratie.

  7. magdici Septembrie 29, 2008 la 8:59 pm

    Hihi🙂 ma simt bine cand cineva apreciaza balariile mele drept poezie😛

  8. imugur Septembrie 30, 2008 la 12:35 pm

    te-a apucat melancolia singura prin Suedia intunecata si ploiasa?

  9. magdici Septembrie 30, 2008 la 1:14 pm

    spre norocul meu nu a fost nici intunecata nici ploioasa, mai mult insorita si friguroasa😀 dar singura am fost si melancolia poa’ sa te apuce indiferent de vreme😛

Lasă un răspuns

