de azi

N-am mai fost asa stresata si nedormita din sesiune. De ce dracu am plecat eu de la logurile mele dragute?
Prima prezentare la client si eu imi dau seama ca niciodata nu mi-a lipsit mai mult ca acum ceva de bagat in decolteul ala al meu, nu de alta, dar tre’ sa fie ceva care sa le ia atentia de la balbaielile penibile care vor iesi din gurita mea pe post de prezentare tehnica profesionala. Damn.

In alta ordine de idei, de ce sunt atatia agitati in matizuri si spark-uri si micre pe strazi? Eu va inteleg ca nu ati avut posibilitati de o masina si trebuie sa mergeti cu pocnitoarea, dar chiar trebuie sa compensati asta prin curse si turatii inversunate de motor? Dimineata la 7 jumate? Stiu ca sunt lupul moralist acum, dar sa vezi un matizel facand slalom nebun printre masini mai ceva ca Senna in uramarirea lui Prost e destul de amuzant in sine.

Ma duc sa imi mai rod o unghie pana la 9 jumate.

3 gânduri despre „de azi

  1. Parmalat August 7, 2008 la 5:17 pm

    Lumea se grabeste… nu mi-a placut asta niciodata, m-au dat afara de la 2 joburi fiindca nu ma grabeam :-s
    Cu prezentarea: relax, girl, probabil k se poate si mai rau, probabil k clientii respectivi au trecut si prin mai rau😀
    Cu unghia: sa-mi spui in seara asta dak o mai ai😛

  2. Razvan August 7, 2008 la 9:44 pm

    🙂
    Iti vei mai pune de multe ori intrebarea cu ‘logurile dragute’ de multe ori de acum incolo.. cel putin asa mi se intampla mie, inca..macar acolo erau lucruri clare, negru pe alb..welcome to the chaos😉 we are the ones who have to have all the answers..and we have to provide HLB several times a day, some days..

  3. imugur August 10, 2008 la 11:21 pm

    Hai lasa Razvane ca tu te pricepi la HLB, esti maestru!

Lasă un răspuns

