review

Zicea bine maroniul ca majoritatea oamenilor isi fac blog mai ales pentru a se plange. Sau, ca sa pun ideea intr-o forma mai delicata, inspiratia apare mai usor in cazuri de tristete/suparare/etc decat la bucurie. Sau daca nu inspiratia, in orice caz cheful de a scrie.

Nu am chef sa scriu, nu am stare sa scriu, nu am timp sa scriu. In ultimele trei luni s-au schimbat atatea cat in ultimii 10 ani poate. Nu ma plang, sunt tot la stadiul ala in care sa va invat cum sa desenati fericirea, doar sa dorm un pic as vrea. Vreo saptamana😀 Dupa care as putea sa incep un serial in care sa va povestesc despre deliciile actului plin de avant de a te muta singura dintr-o data. As putea sa fac asta, da. Poate va intereseaza cum trebuie sa procedati in momentul in care incep sa va palpaie haotic, ca intr-un film de groaza, toate becurile si intrerupatoarele, din senin, intr-o sambata dimineata. Sau poate va intereseaza cum e sa gasiti dupa cateva zile de absenta masina de spalat nou nouta plina ochi de apa, la fel ca si restul baii…

Ar trebui sa ma opresc un pic si sa fac bilantul, ma intreb cate buline din lista mea de anul nou au mai ramas…🙂 Dar alta data. Acum voiam doar sa mai pun o melodie pe care am gasit-o pe net si mi-a plact mult. bbl.

Un gând despre „review

  1. crenguta Iulie 22, 2008 la 2:09 pm

    nu, nu, nu vrem sa stim cum e sa te muti singura, vrem sa stim cum e sa nu mai fii singura :))

Lasă un răspuns

