Desigur ca e doar un cantec..

…la fel cum ieri a fost doar o alta zi in care, intre altele, a plouat. Dar se intampla sa imi placa.

Running over the same old ground,
What have you found? The same old fears,
Wish you were here

6 gânduri despre „Desigur ca e doar un cantec..

  1. Publicul vrea aventura... Iulie 11, 2008 la 11:28 am

    Caman… n-ai mai postat nimic de ceva vreme (si nici Cre nu se ingramadeste sa mai pov ceva interesant)…

    Nu de alta, dar unii chiar n-au ce face (pana si articolele din presa sunt fade, scurte etc.)…
    Daca situatia mai continua asa… imi bag picioarele si-mi fac propriul blog pe care o sa postez si o sa-l citesc (probabil voi fi singurul) in timpul liber… de la servici.

    //Miki Triki Friki

  2. imugur Iulie 13, 2008 la 8:59 am

    Cum e la noul job?

  3. magdici Iulie 22, 2008 la 1:53 pm

    Am inviat😀
    @publicul aventuros: stiu, stiu, incerc, dar nu imi iese😀 Cum e cu proiectul noului blog?
    @mugur: haotic rau. dar presupun ca e doar o chestiune de timp pana incep sa se sedimenteze lucrurile🙂 ceva recomandari?

  4. imugur Iulie 23, 2008 la 3:06 pm

    Sa-ti vezi de treaba si sa te feresti de Teo

  5. Indolent Iulie 24, 2008 la 10:08 am

    @Mugur: afurisenie mica… te-ai constipat de la banane??? nu-ti prieste deshertul??? poate-l initiez pe „tiodor” in tainele blogosferei :))

  6. imugur Iulie 24, 2008 la 10:11 am

    lasa-l ca se chinuie de mult sa intre in blogosfera dar inca nu si-a lansat blogul. tiodor e inamicul public🙂

Lasă un răspuns

