Suedia, take two (Stockholm)

Dap, clar Stockholmul este un oras mult mai prietenos😀 Am ajuns in timpul unei furtuni atat de mari incat la 50 de m de pamant capitanul avionului a decis ca nu poate ateriza in conditii de siguranta asa ca ne-a adus stomacele in gat cand a tras brusc de mansa si in cateva secunde, inainte sa ne dezmeticim bine, eram iar la o inaltime considerabila. Am mai dat ture ceva timp, balanganindu-ne cu avionul lu’ peste printre nori si rafale de vant, pana ce ploaia s-a linistit la un nivel care sa permita aterizarea. A fost prima  oara dupa nustiucat timp cand oamenii au aplaudat cu verva imediat dupa aterizare😀

Sa mai spun ca e frig?😀 dar de data asta sunt blindata cu haina cu blanita, cu care stau pe mine si in birou, fiindca nu stiu daca am mentionat asta, dar in Suedia este la fel de deranjant de frig si in interior ca si in exterior.

OK, OK. E seara acum si trebuie sa recunosc, am inteles, Gothenburg e un fel de Valenii de Munte asa. Capitala ramane capitala si Stockholm-ul nu se dezminte. Nu am apucat sa ma plimb mult, dar suficient cat sa ma prind ca e alta atmosfera. Da, sunt chiar si oameni pe strada😀 si magazinele mele de firma si strazile largi si pavate si centrul vechi si cladirile maiestuoase. Si chiar si soare. Si in mod clar e mai cald aici😀 Si am vazut in mod oficial primul meu suedez atragator😛 de fapt l-am suspectat a fi suedez, nu am de unde sa stiu 100%. In fine.

Si inca una scurta. Am poposit la o terasa cu intentia onorabila de a manca ceva. Meniul m-a socat un pic sincer, fiindca m-am gandit eu asa ca 30 de euro pentru un mixed grill e un pic cam mult chiar si pentru Suedia; am ramas totusi la masa, din inertie. Dupa ce am mai si asteptat 45 de minute pentru minunatele bucate, deja fierbeam de nervi si ma gandeam foarte dezamagita ca nu am ajuns prea departe de casa. Momentul cheie insa a fost  cand am cerut nota si am fost literalmente obligata de catre cel care ma servise sa plec fara sa platesc nimic. Si cu scuze inmiite. Am primit cadou o masa de 40 de euro (luasem si doua beri intre timp😀 ) pentru ca fusesem facuta sa astept. Deci sunt totusi in Suedia si nu acasa😀

Tag-uri:, , ,

6 gânduri despre „Suedia, take two (Stockholm)

  1. crenguta Iulie 1, 2008 la 9:04 am

    dar azi e soare cald si frumos, cel putin asa a inceput ziua🙂 aproape nici un nor pe cer🙂
    eu sunt o mare friguroasa si am venit doar in camasa la birou.
    despre frigul din interior, tre sa recunosc ca la mine in birou termostatul e mereu pe maxim si se socheaza colegii mei, nu ti-e cald?? mi-e biiiiiine :)))

  2. crenguta Iulie 1, 2008 la 9:07 am

    ah, si ploaia aia a fost ceva rar :)) eu cred ca razvan a facut ceva voodoo ca sa nu-ti placa tie aici, dar iti zic, si suedezii erau ieri socati de cat a putut sa ploua si in ce hal🙂

  3. magdici Iulie 1, 2008 la 10:10 am

    Da, azi e super… e de ajuns o zi calda cu soare ca sa ma faca sa ma razgandesc😀 si apropos, pe la ce ora incepe aici ziua de fapt in perioada asta a anului?
    PS: Facem poze multe diseara, da?😛

  4. Mihai Iulie 8, 2008 la 11:21 am

    Nu am decat doua comentarii…

    1. Io as incerca si cu trenul dupa experienta cu avionul… Desi cred ca a fost destul de tare… (scary)

    2. Recunosc ca nu am fost in Suedia la nici un restaurant la care sa fiu nevoit sa platesc 40 de euro (asa-s io mai zgarcit de fel)… dar am avut o experienta asemanatoare la McDonald’s, unde dupa ce am asteptat putin mai mult decat de obicei dupa un BigMac (era aglomeratie, nu gluma) mi s-a oferit in plus si o portie de cartofi prajiti… Recunosc ca m-am uitat crucis si habar n-aveam ce se intampla (pentru ca nu cerusem cartofi prajiti). Noroc ca mi-a spus d’soara respectiva ca-i „for my waiting” si ca daca vreau imi poate da si o bautura in plus (luasem deja asa ca am refuzat bautura). Ce sa mai spun… e interesant si parca te face sa mai treci pe acolo…

    //Mihaitza

  5. crenguta Iulie 8, 2008 la 3:27 pm

    draga magda, deci se vede ca esti la solutii, nu mai scrii pe blog, nu mai raspunzi la comentarii… te molipsisi de la tentativa

  6. magdici Iulie 8, 2008 la 3:28 pm

    am disclaimer😀

Lasă un răspuns

