Suedia, prima oara

Suedia este probabil cea mai verde tara pe care am vazut-o vreodata. Dupa ce am zburat printr-un strat de nori atat de lung si de gros incat ajunsesem sa cred ca nu se va mai termina vreodata si ca o ceata laptoasa este tot ce voi vedea din Suedia, peisajele vazute brusc din avion m-au dat pe spate. Paduri cat vedeam cu ochii si lacuri aruncate ici si colo si cate o insula cu cate o casuta pe ea, si in principiu incredibil de multa natura in starea ei cea mai pura (rima e neintentionata, dar nu prea am timp acum sa imi aleg cuvintele).

Momentan stau in Gothenburg, intr-un hotel de 23 de etaje, la etajul 22😀 si micul dejun l-am luat la restaurantul de la ultimul etaj, cu vedere peste tot orasul, muzica in surdina si somon afumat. Imi place tara asta🙂

Si poti sa platesti cu card-ul pana si in autobuz. Ca nu accepta Visa Electron e alta poveste, dar oricum.

Si mai urmeaza sa mai aflu. Dar trebuie sa fug acum sa castig banii companiei care m-a trimis aici😀

Lasă un răspuns

