ganduri de dimineata

Au inflorit salcamii! Miroseau frumos azi-dimineata. Si eu ma gandeam sa scriu, despre amintiri, despre senzatii, despre nimic bine definit de fapt. Aveam un flashback intens in timp ce mergeam pe strada si am realizat cu stupoare ca de fapt sunt multumita de viata mea de pana acum. Nu simt ca mi-am indeplinit vreun scop, nu cred ca am realizat mai nimic, dar uitandu-ma in urma o vedeam cumva plina.

Cel mai bine ma definesc locurile in care am fost, oamenii pe care i-am cunoscut si, mai ales, ceea ce am simtit. Si poate ce i-am facut pe altii sa simta. Mi se derulau prin minte rasete si necazuri… momentele in care urlam la ai mei si tranteam usa si berea bauta cu tata pe banca in herastrau… chipuri de prieteni si fete pe care le-am vazut o singura data… oameni pe care i-am iubit din tot sufletul si altii pe care i-am urat din toti ranuchii… surpriza unei imbratisari, fericirea unui zambet si disperarea vreunui sarut… Un dans, un accident de masina, o plimbare, niste vorbe incurajatoare intr-un moment dubios, o aventura de o noapte, o greseala, ceva regrete, cadouri de ziua mea, flori primite si pastrate ani de-a randul cu o grija demna de cauze mai nobile, cercei si pantofii cu care dormeam in picioare in prima noapte dupa ce mi-i luam, de dragi ce imi erau😀 … Prima oara cand tata a ras la o gluma de-a mea, prima oara cand mama mi-a zis ca e mandra de mine, prima oara cand un prieten bun mi-a zis ca i-am lipsit, prima oara cand am crezut ca iubesc si prima oara cand am iubit de fapt, fara sa stiu… Erau atat de multe si se insirau toate asa frumos si gandurile astea imi intindeau cel mai mare zambet pe fata, spre ingrijorarea celor cativa oameni matinali care se intamplau sa mai fie pe strada la ora aia…

Stiu Poate ca sunt tampenii fara insemnatate. Dar cumva imi place cum le-am trait. Fara amintirile astea nu as fi nici a zecea parte din ceea ce sunt. Codul sursa ne e dat la nastere, dar felul in care decidem sa il folosim depinde numai de noi. Ne construim singuri, prin alegerile noastre. So far, so good.😀 Si de-abia incepe.

5 gânduri despre „ganduri de dimineata

  1. crenguta Aprilie 30, 2008 la 5:37 pm

    am la tara, la mosie, ditamai livada de salcami … cand vii?
    la cum ai scris dupa ce ai adulmecat cei 2 3 salcami din bucuresti, daca vii la mine la tara iese un roman😀

  2. razvan Aprilie 30, 2008 la 8:36 pm

    stii ca sunt tampenii fara insemnatate? chiar crezi asta?😀

  3. magdici Aprilie 30, 2008 la 10:20 pm

    @cre: la mosie =)) mergem. tuica mai ai?
    @razvan: am modificat in mod subtil… pentru ca fireste ca nu, chiar nu cred asta🙂

  4. Cristian Mai 4, 2008 la 11:32 pm

    Daca pui si un soundtrack iese de un mic videoclip(de VH1 nu de MTV). Cred ca asta se potriveste: http://www.youtube.com/watch?v=QFMqV2FfPNk

  5. Milano revisited « Magdici Mai 14, 2009 la 9:12 pm

    […] infloriti sau unor grupuri de casute ciudat de atragatoare in griul si caramiziul lor. Si aparent salcamii infloriti au proprietati benefice asupra […]

Lasă un răspuns

