London in my eyes

Cica sa scriu.😀 Hai sa va explic. Nu se poate scrie despre Londra, de fapt se poate, dar nu are rost. Trebuie sa fii acolo. Nu e un oras, e o stare de spirit. E ca atunci cand esti indragostit si nu iti vine sub nicio forma sa vorbesti cu cei din jur despre ceea ce simti, pentru ca iti dai seama ca nicicum cuvintele nu ar avea forta necesara sa redea ceea ce ai vrea tu sa le comunici. Da, m-am indragostit de un oras😀

Am alergat intr-una. Am alergat si cand stateam🙂 Voiam sa vad tot, sa fac tot, sa bifez tot. A fost mai degraba o insiruire de bife. Dar ce pot sa spun, a meritat pana la fiecare strop de ploaie londoneza, pana la fiecare pas pe Oxford Street si pana la fiecare fiecare treapta din cele 530 (parca, who’s counting?) pana in varful catedralei. (Saint Paul, cum care?😀 )

Prietenii ma intreaba ce mi-a placut cel mai mult. Nu pot sa categorisesc la modul asta… Mi-a placut ca eram acolo. Mi-a placut metroul, mi-au placut parcurile pline de verde si flori, mi-au placut cladirile si atmosfera arhitecturala a orasului, daca mi se permite sa ii spun asa🙂 , mi-a placut felul in care Londra isi traieste istoria in fiecare moment al prezentului, fiind in acelasi timp cea mai vie si moderna capitala a Europei, din punctul meu de vedere. Mi-au placut Big Ben, Parlamentul (wow!!), St Paul, Tower of London, bla, bla, cu alte cuvinte, tot ceea ce am vizitat in timpul marelui nostru maraton al bifelor . Mi-au placut agitatia si oamenii care dupa ora 6 radeau galagiosi in fata pub-urilor sau alergau prin parcuri sau se plimbau cu bicicletele. Mi-a placut ca trebuia sa ma uit in dreapta cand traversam (m-am obisnuit dubios de repede) si mi-au placut taxiurile si autobuzele si cabinele rosii de telefon. Pfuuuuu… As putea sa continui asa toata noaptea🙂

Recunosc, nu mi-a placut ca am auzit mai multa spaniola si italiana pe strada decat accent britanic, ca am vazut mai multi asiatici, indieni si arabi decat englezi. Dar asta este… e un oras cosmopolit si intr-o continua schimbare.

S-au strans multe amintiri pentru 5 zile… Seara la terasa pe malul Tamisei, unde beam bere Ale, in timp ce in dreapta vedeam Tower Bridge si in stanga Saint Paul… Ziua cand am vizitat Hyde Park in timpul unei mari furtuni, in timp ce ploua cu furie iar vantul batea cu o inversunare demna de cauze mai nobile (pana la urma ploaia a cedat nervos in fata incapatanarii mele de a nu renunta sub nicio forma la plimbare si mi-a facut cadou un curcubeu, dupa cum puteti observa si in poze😀 )… Primul autobuz, prima cabina telefonica, prima oara cand am vazut Buckingham Palace, prima oara cand ne-am pozat cu Pall Mall, prima oara cad… prima oara cand… ce sa mai, iar as putea sa continui toata noaptea😀

Si parca excursiile astea adancesc un pic relatiile intre oameni. M-am simtit bine cu Misha si Maroniul (da, cu mici exceptii😀 ). Impreuna am baut bere, impreuna am fost in majoritatea locurilor, impreuna am luat din greseala doar 3 din cele 6 bilete pana la Windsor si inapoi, facandu-ne apoi tot restul drumului oaresce griji despre modul in care sunt tratati in genere turistii blatisti in Londra😀 , impreuna am impartit minunata camera de hostel. Dar parca si aia pare mai curata si mai frumoasa in amintiri😀

Uite ca pana la urma am scris cate ceva. Mai am ganduri notate pe ici pe colo, din timpul calatoriei. O sa revin🙂

Poze.

3 gânduri despre „London in my eyes

  1. crenguta Aprilie 28, 2008 la 2:56 pm

    M-am uitat din nou pe poze si rezulta ca se impart in doua categorii:
    1. carti postale, acelea in care nu apari tu, gen cu big ben, parlamentul, tower of london, curcubeul, garda si alte poduri
    2. poze cu gagici, adica cele in care apari tu, exemplu: http://picasaweb.google.com/magda.moraru/Londra2008/photo#5190943219913876866

    Cand te muti? Ca te-ai incadrat f bine in peisaj …
    Prietena mea din liceu care locuieste de 9 ani in Londra a fost uimita de atata soare in pozele tale, asa ca e ceva cu tine, veselia, soarele, rezulta ca oamenii aia au nevoie de tine acolo, sa te duci mai des!

  2. razvan Aprilie 28, 2008 la 8:00 pm

    in sfarsit postul mult asteptat😛
    frumos, mai ales ca si ale mele amintiri sunt proaspete🙂

    @cre: las-o sa stea acasa ca ne prinde si noua bine soarele si veselia😛

  3. magdici Aprilie 28, 2008 la 9:15 pm

    @cre: fara gluma, acolo chiar m-as vedea traind… minus frigul. Doamne, cat de frig a putut sa imi fie, intr-una!!! In rest, e un oras suficient de mare incat sa ma simt confortabil😛 plus ca dintotdeauna am fost fan a tot ceea ce inseamna cultura engleza, fie ea muzica, literatura sau poezie.
    @razvan: acum e bine sa stau acasa?😛 cand era vorba de suedia nu stiai cum sa scapi mai repede de mine😀 pe londra esti invidios, sau ce? E loc pentru toata lumea acolo, sa stii🙂

Lasă un răspuns

