London, my dear (and a little bit of Dublin)

Dap, a venit si seara dinaintea marii excursii initiatice. Avand in vedere ca Londra este unul dintre locurile pe care mi-am dorit dintotdeauna sa le vad, as fi vrut sa fiu un pic mai entuziasta. A dracu’ astenie.😀 Dar promit tuturor celor care m-au suportat in aceasta perioada tulbure ca imi voi reveni de indata ce ma urc in avion. Si de vreme nu imi fac probleme. La urma urmei de-aia iau soarele cu mine, nu?😛

Ne vedem intr-o saptamana cu multe poze si povestiri, dragii mei. Va pup!!!!!!!!!

PS: PALL MALL, pentru cunoscatori😛

13 gânduri despre „London, my dear (and a little bit of Dublin)

  1. razvan Aprilie 5, 2008 la 10:59 pm

    frumos oras…have fun🙂

  2. Monique Aprilie 6, 2008 la 8:41 pm

    la naiba! de cand ai luat soarele cu tine la noi ploua intr-una! s-a mutat Londra aici, sper sa nu stati mult…stii- io sensibila–distractie, kiss u all!

  3. imugur Aprilie 7, 2008 la 1:56 pm

    ai grija cum pronunta londonezii Pall Mall🙂

  4. imugur Aprilie 8, 2008 la 10:30 pm

    Cum a fost zapada la Londra?

  5. magdici Aprilie 11, 2008 la 12:44 am

    pfuuuuu… dupa 4 zile nu mai pot de picioare, si mai am inca 3 (zile, nu picioare)🙂
    @razvan: nu frumos, fascinant😀 clar as putea sa ma mut la Londra. Vremea nu e chiar asa de rea, si cum ar fi sa pot sa vad Big Ben-ul in fiecare zi daca am chef?
    @ Monique: naspa, ce pot sa zic… mi se rupe sufletul pentru voi😀 aici a fost soare si frumos. Hai ca il mai tin doar 3 zile
    @imugur: pai asta era si gluma intre cunoscatori🙂 cat despre zapada, nici nu vreau sa imi aduc aminte de dezamagirea pe care am avut-o cand am aterizat duminica in Londra si era zapada cat vedeai cu ochii si viscolea in continuare. Noroc ca la Dublin a fost soare, si pana ne-am intors in Londra s-a dus dracului zapada😀

  6. Codru Aprilie 12, 2008 la 6:08 pm

    mai zi ne ma si noua ce i p acolo. se manca bine ? e tigani ? am auzit ca premiul lor de la loto e mai mic ca al nostru. vai de mama lor de engleji cu arsenalul lor cu tot.

  7. Monique Aprilie 17, 2008 la 2:06 pm

    HELOOOOOOOOOO! VREM SA NE POVESTESTI!

  8. razvan Aprilie 17, 2008 la 2:57 pm

    subscriu. cerem post cu povestiri. daca nu, facem greva foamei. imediat dupa ce termin de mancat

  9. radudumbrava Aprilie 18, 2008 la 3:31 pm

    e mai misto dublin-ul🙂

  10. imugur Aprilie 18, 2008 la 6:16 pm

    draga radu da-mi voie sa te contrazic! Londra e mult mai misto decat Dublinul!!!

  11. Codru Aprilie 19, 2008 la 10:52 am

    dragii mei radu si imugur,

    Londra si Dublinul n au nicio treaba. Se vede ca n ati vizitat Ferentexasul.

  12. magdici Aprilie 19, 2008 la 3:11 pm

    Gata gata. Am revenit.😀 Acum se urca pozele. O sa si scriu. Stati sa ma trezesc😀

  13. imugur Aprilie 20, 2008 la 11:27 pm

    Codru tu parca stateai in Vitan nu in Ferentari😀

Lasă un răspuns

