e o simpla stare de spirit

Simt nevoia sa scriu, dar m-a lasat inspiratia. Nu am decat cateva clisee obosite si triste. Nu as vrea sa umplu posturi cu asa ceva. Poate ca toata viata mea e un cliseu trist si obosit in momentul asta. Ca am obosit, e clar. Se vede. Am mers atata prin soare ca sigur am facut insolatie, si palaria mi-a fost zburata de mult, de o rafala neasteptata de vant. Mi-au iesit si pistrui. Intotdeauna imi ies pistrui de la soare. Asta nu e neaparat un lucru rau. Si am citit ca bronzul e din nou la moda anul asta. Fie si asa.

Dar am obosit. Vreau un copac mare, cu iarba sub el. Un nuc vreau, da! Ati stat vreodata la umbra unui nuc? E cea mai racoroasa umbra. Vreau sa ma asez la umbra nucului meu o perioada si poate sa dorm un pic. Si cand ma trezesc, vreau sa vad ca soarele s-a dus dracului la asfintit, sa vad ca e seara si ca e racoare si placut. Si vreau sa simt cum imi adie vantul peste obraji si vreau sa vad o padurice nu departe. Mi-e asa dor de o padurice…

Momentan ma dogoreste soarele inca. Ma dor si ochii de la atata lumina. Mi-e cald si am obosit. Am spus pana acum ca am obosit? Si cred ca mi-a mai iesit un pistrui. Ai naibii pistrui. Pana ce ajung la nucul meu, va las cu o melodie.

10 gânduri despre „e o simpla stare de spirit

  1. tuliviu Aprilie 1, 2008 la 1:16 am

    In stiltul youtube.com: Video Response

    E primavara! Asa se intampla cand totul incepe sa misune prin verdele crud si cand mirosul de corcodus te ameteste. Unii ii spun astenie de primavara. Eu cred ca natura se razbuna pe noi :)) Parca ne suge de puteri ca sa se dezvolte, asa cum si noi o sugem sa ne dezvoltam.

  2. Martutza Aprilie 1, 2008 la 10:30 am

    A fost o data un vulcan care erupea poezie, un mare prieten care refuza sa isi aroge titlul de poet, declarand candid ca este si el ”un biet om in timpul vietii sale, ploestean pe de-asupra ca si pe dedesupt” si se nascuse chiar azi, dar cu 75 de ani in urma…
    Ei, apropos de starea ta, intre Nichita (caci despre el e vorba) si un prieten are loc o data urmatorul dialog:
    „-Cum te simti, batrine?
    -Am o stare de molfete catre starea de solfete!
    -Ce dracu mai e si asta?
    -Habar n-am. Da’ asa ne zicea noua un profesor de muzica de la Ploiesti!”…

  3. Martutza Aprilie 1, 2008 la 10:32 am

    Azi, adica…ieri, pe 31.03!

  4. Monique Aprilie 1, 2008 la 2:53 pm

    unde draq e soare ca nu-l vad de o saptamana….mai tu ne pacalesti…;)

  5. magdici Aprilie 1, 2008 la 7:02 pm

    @Martutza: nu am reusit sa fiu chiar atat de abstracta🙂
    @Monique: Cum nu-l vezi mai, e pe messenger tot timpul😀 eu cred ca te-a pus pe invisible sau ceva. Maroniuleeeeeee!!!

  6. Maroniul Aprilie 2, 2008 la 8:50 am

    aveti ceva cu Soarele ca nu inteleg ??
    nu prea inteleg eu cum nu va place Soarele cand el va da posibilitatea sa savurati o umbra rece, un bronz natural sau satisfactia de a purta o pereche sexy de ochelari de soare.
    iar primavara ??? ce e mai bun decat primavara ??
    depresivilor, chiar nu vedeti jumatatea plina din poezii : natura renaste, inmugureste, miroase a salcam inflorit inrourat dimineata pe racoare, a praf proaspat udat de ploaie, s-a dus crivatul iernii si inca nu a venit canicula verii incalzita global…
    ar trebui sa ne bucuram de renasterea asta, nu sa cadem in astenie.
    Astenia sa fie de toamna mohorata!
    Hai … trezirea… fuga la postul cu bondari si floricele!!

  7. magdici Aprilie 2, 2008 la 11:52 am

    N-am ma nimic cu soarele, iubesc soarele😀 chiar si cand comenteaza siroposhenii de-astea. Tie nu-ti mai trece starea asta odata?😀
    Nu am nimic nici cu primavara. Iubesc si primavara. Poate mai mult decat multi altii.
    Era doar o metafora a unei stari de spirit. Inspirata de canicula care nu a venit inca.
    Poezia imi scapa momentan, recunosc. Am pierdut-o odata cu palaria🙂
    Si for the record, salcamii nu au inflorit inca. De-abia ce imboboceste liliacul.

  8. iubitor de femei cu minim 5 ani mai mare Aprilie 2, 2008 la 3:45 pm

    Nu-i trece magda……ca este indragostit🙂 ( sau cel putin sper ca la ce cuvinte siropoase a scris, alta explicatie nu gasesc ).

    Sau este intr-o stare de Zen, data de mandra lui ( acum nu stiu dc cea de peste 7 tari si 7 mari )

    P.S. Soare ai grija cu masina sau motocicleta in perioada aceasta ca e summitul NATO si este politie peste tot. Nu de alta dar un maroniu cu o pata roz ( carnetul de sofer in buzunar ), are mai mult farmec decat un simplu maroniu.

  9. Maroniul Aprilie 3, 2008 la 4:42 pm

    si a mea tot o simpla stare de spirit e… la pipa, la blant, la bont😀

    spre diferenta de a ta care e pt ca … n-ai somn , n-ai somn… sau n-ai… camile😀

    @iubitorul de femei > 30 ani : eu nu caut explicatii sau cauze pt starea asta (de Zen cum ii zici tu) doar ma bucur de ea s-atat.

    in alta ordine de idei un masliniul are tot timpul farmecul lui cu sau fara roz, in timpul samitului sau nu😀

  10. Monique Aprilie 6, 2008 la 8:38 pm

    mooooaaaaa………

Lasă un răspuns

