Baietii si locurile de parcare

Baietii misto sunt ca si locurile de parcare de la Mall dintr-o sambata seara. Teoretic, stii ca sunt foarte multe si mergi plina de speranta ca vei avea de unde alege. Practic, ajungi acolo doar ca sa constati nu numai ca absolut toate locurile sunt ocupate, si alea bune, si alea rele, si alea de la mama naibii, si alea de pe o raza de jumatate de kilometru in jurul parcarii; dar ca, in plus, in fata ta este un numar considerabil de alte masini care aparent cauta acelasi lucru ca si tine.

Si trebuie sa stai rabdatoare la coada, si sa te uiti din ce in ce mai indignata de cate ori cate o masina din fata ta isi gaseste alesul. Si iti doresti sa fi venit mai devreme, pentru ca si aici, ca si in viata, cu cat ajungi mai tarziu, cu atat e mai rau. Concurenta creste. Si te impacientezi, si te enervezi, si ajungi la concluzia ca te-ai multumi cu orice locsor, oricat de departe, oricat de inghesuit, numai sa ai unde sa lasi naibii masina aia blestemata si sa te duci in treaba ta. Standardele tale scad vertiginos odata cu trecerea timpului. Dar nici macar asa nu gasesti nimic.

Si in cele din urma te resemnezi si incepi sa te gandesti la altceva. Asculti muzica in timp ce dai ture prin parcare. Si brusc remarci un nene mic si chel care se urca cu avant la volanul unui jeep. Chiar in fata ta! Pui frumos semnal si te uiti cu satisfactie la celelalte masini care inteleg ca locul iti apartine de-acum si trec politicoase mai departe. Fiindca aici, spre deosebire de viata sentimentala, oamenii joaca dupa reguli. Si tragi cu multumire de sine concluzia ca nu conteaza ca toate locurile sunt ocupate la un momente dat, nu trebuie sub nicio forma sa iti cobori standardele… atata vreme cat nu astepti la unul singur si ai un pic de rabdare si noroc, un loc de parcare perfect se va elibera la un moment dat intr-o sambata seara la Mall.

Si partea buna, spre deosebire de viata, e ca un loc de parcare nu se ataseaza niciodata emotional de fostul sau ocupant😀

20 de gânduri despre „Baietii si locurile de parcare

  1. crenguta Martie 23, 2008 la 4:54 pm

    ma! tu n-ai carnetul suspendat? :))

  2. magdici Martie 23, 2008 la 5:27 pm

    Eu???… De unde ai fi putut sa tragi aceasta neasteptata concluzie?😀 Si chiar daca l-as fi avut, as fi putut inca sa conduc, fiindca ti se da o dovada cu care poti sa mai circuli 15 zile de la data incidentului.

  3. airbornb Martie 24, 2008 la 3:05 pm

    Ei bine, pot sa recunosc ca e interesanta comparatia. Despre baieti misto … nu prea am ce zice😉 … dar despre locurile de parcare de la Mall as putea sa bat campii zile intregi.
    De exemplu, intr-o seara, eram la un Mall , facusem de la mine de acasa pana acolo cam 7 minute. Cu parcarea a fost mai dificil , m-am invartit circa 15 minute pana sa gasesc un loc. Si dupa ce l-am gasit, am facut imprudenta sa ma duc sa iau pe cineva cu masina , a.i. 15 minute mai tarziu , am avut nevoie de inca 20 de minute pentru a gasi un loc de parcare liber.
    Concluzia: La pomul laudat sa nu te duci cu sacul😉.
    Concluzia 2: La pomul laudat tre’ sa vii din timp, sa ai rabdare, muzica buna si eventual companie ca sa nu te plictisesti dand ture prin parcare.

  4. magdici Martie 24, 2008 la 3:30 pm

    sau sa vii pe jos😀 atunci cand se poate😀

  5. airbornb Martie 24, 2008 la 4:18 pm

    Clar mersul pe jos e indicat … si din pacate cred ca in viitorul apropiat va fi singura alternativa. Masinile cresc ca ciupercile dupa ploaie, strazile raman aceleasi.
    Bicicleta este iar o alternativa de viitor😉

  6. lempereur Martie 25, 2008 la 12:35 am

    Comparatia e incompleta. Evident ca locurile fiind ocupate te astepti sa gasesti loc mai la mama naibii prin parcare … initial vrand sa ai loc chiar in fata intrarii principale. .. deci cobori standarde si aici. Plus ca NU se joaca dupa reguli. Nenea ala chel poate sa fie ala care nu tine cont de semnalul pus si se baga in fata ta.

  7. sorin Martie 25, 2008 la 1:31 am

    Eu stiu una cu „fetele si parcarile” (vacanta mare) – femeile sunt ca locurile de parcare. cele bune sunt ocupate iar cele naspa sunt pentru handicapati

  8. magdici Martie 25, 2008 la 9:38 am

    Nu nu😀 nenea cel chel era cel care imi elibera locul. Si referitor la ce spui tu, mie nu mi s-a intamplat decat o data, cand oricum m-am luptat pana la capat pentru locul meu, pe principiul „Hai sa vedem cine plange mai mult pentru o zgarietura, eu cu Cielo de 10 ani sau tu, Jmeker, cu BMW nou nout?” In rest, intotdeauna am trait cu impresia ca se respecta regula primului venit in parcari. Dar poate am avut eu noroc🙂

  9. Monique Martie 25, 2008 la 11:16 am

    :)) tare asta cu BMW-ul…sunt mandra de tine!

  10. Codru Martie 25, 2008 la 9:17 pm

    ai scris bine, recunosc.

  11. magdici Martie 25, 2008 la 10:57 pm

    Merci de apreciere [me blushes now😀 ]… de la tine venind, are valoare dubla🙂

  12. airbornb Martie 27, 2008 la 11:54 am

    Eu cred ca ai avut noroc. Nenea jmecher cu BMW nou totusi era om – adica nu Patratzel- nu a sarit cu bata la tine ca i-ai atins bemwu’…
    Recomand sa arunci o privire pe http://airbornb.wordpress.com/2008/03/27/tara-patrateilor/😉

  13. magdici Martie 27, 2008 la 12:08 pm

    Nu i-am atins BMW-ul. Eu ma pregateam sa parchez, moment in care s-a bagat in fata mea la cea mai mare intimidare. Ei bine, nu m-am intimidat si nu m-am dat la o parte, atata tot. A cedat si a plecat. End of story🙂

  14. airbornb Martie 27, 2008 la 6:12 pm

    Nu am vrut sa zi ca i-ai atins BMW-ul – eram sub impulsul postului respectiv, retraiam mental evenimentele din ziua respectiva😉 . Totusi, in ziua de azi e bine sa ai grija : traim sub zodia imbecililor pe 4 roti 😉
    Numa’ bine!

  15. Monique Iunie 11, 2008 la 5:30 pm

    n-as zice ca devii disperat, ci resemnat
    eu nu m-as duce in parcare la mall sambata seara, as alege un camp de flori unde un romantic ca mine ar veni sambata seara🙂

    http://eblogs.ro/monique

  16. airbornb Iunie 16, 2008 la 11:42 am

    Clar traim timpuri grele, bunul simt si cei 7 ani de acasa sunt din ce in ce mai rare. Da, campul cu flori e un loc plin de romantism!😉
    Totusi ma intreb retoric : ce sanse am pentru o prima intalnire cu o fata pe un camp cu flori?😀 Eu zic ca niciuna, asa la MALL mai merge🙂

  17. magdici Iunie 16, 2008 la 12:07 pm

    Eu incerc sa evit cliseele, si mai ales cele periculoase, dar cateodata chiar trebuie sa ajungi la mall sambata seara cu masina, in ciuda avertismentelor date de instinctul tau de bun simt. De unde si frustrarea cuiva obisnuit sa gaseasca parcarea aia mare jumate goala.🙂
    @Monique: Nu gasesc cuvantul „disperat” in textul meu si nici in comentarii, dar poate imi scapa mie.

  18. airbornb Iunie 17, 2008 la 1:51 pm

    Nu neaparat frustrarea ca parcarea aia mare – de obicei pe jumatate goala – e plina ochi, ci mai ales faptul ca sunt foarte multi imbecili.😉

  19. nick Decembrie 8, 2008 la 10:45 am

    n-am citit decat primele 3 randuri, pentru ca am devenit arogant din cauza increderii pe care o am in propria intuitie: schimbati si voi decorul. nu numai la mall se gasesc chestii de calitate!

    piticul comenteaza: iar pierzi vremea aiurea. misca-ti c***** inapoi la treaba. so… bye!🙂

  20. magdici Decembrie 8, 2008 la 11:04 am

    Si ai simtit nevoia sa impartasesti cu noi aceasta aroganta? Daca tot n-ai citit si nu stii despre ce e vorba, atunci de ce te mai obosesti sa dai sfaturi?🙂
    Spor la treaba, ce pot sa spun🙂

Lasă un răspuns

