BON JOVI IN BUCURESTI PE 22 IULIE!!!!!

OK, jenibil, penibil, I don’t fuckin’ care, a fost marea mea pasiune in liceu, am plans pe multe melodii, am ras pe si mai multe, aveam toata banca, toate riglele (de lemn), toate penarele pline de numele Bon Jovi pe ele, toata camera plina de postere… treaba serioasa de adolescenti😀 Au trecut anii aia, dar e oricum cea mai frumoasa veste de multa vreme. Nu se stie organizatorul, nu se stiu detalii despre bilete, dar daca zoso o da ca sigur, merg pe mana lui.

Me really, really, really happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!😀

Sper sa apara mai multe detalii cat de curand😀

Update: Metalhead ofera primul dus rece  :(   Dar mi-am bagat in reader toate site-urile care ar putea da informatii pretioase despre subiect🙂 poate poate.

Tag-uri:

14 gânduri despre „BON JOVI IN BUCURESTI PE 22 IULIE!!!!!

  1. Delia Martie 18, 2008 la 3:05 pm

    o da de la mne😀 au confirmat si in grecia si in bulgaria deci mai mult ca sigur vin si in ro

  2. Maroniul Martie 18, 2008 la 4:47 pm

    🙂
    si eu am fost mare fan JBJ in liceu, cand eram eu rocker cu plete, dar cu siguranta n-o sa merg la concert cum nu am mers nici la Metallica, Stones sau altii mosulici care au mai venit pe la noi.
    Chiar stateam acu ceva vreme si ma gandeam cine m-ar mai face sa merg la un concert in afara de Parazitii.
    Am devenit prea curva muzicala, imi plac 100 de melodii de la 100 de artisti, si rar mai mult de 5 melodii de la acelasi.

    Cred ca o sa merg la un concert pe http://www.eliberadio.ro

  3. Monique Martie 18, 2008 la 9:21 pm

    cand iti iei bilet sa ma anunti!!!!!

  4. imugur Martie 18, 2008 la 9:28 pm

    nici eu nu ma duc🙂

  5. magdici Martie 18, 2008 la 9:34 pm

    @maroniul & imugur: Si de ce tineti neaparat sa imi comunicati ca nu mergeti? V-am invitat eu cumva?😀 eu ma duc si in maini daca e nevoie😀 am eu cu cine
    @monique: ne organizam???😀😀
    Special @maroniul: in afara de aia cu peruca lu Amy, nu cred ca am vazut vreo poza cu tine cu plete… vreaaaau😛

  6. Monique Martie 18, 2008 la 11:56 pm

    avem timp sa ne organizam pana atunci- ne punem si scaunelele la coada, sa fim primele hihihi

  7. Iris Martie 19, 2008 la 3:56 pm

    hai ma ne lesi…? ca mergem la kylie si stii cu cine, si nu ma refer numai la jay…bietul baiat…asa ca lasa-ne lasa-ne

  8. magdici Martie 19, 2008 la 4:55 pm

    Adica nu te referi numai la Jay, adica mai mergem cu cineva si nu stiu eu?😀

  9. Maroniul Martie 20, 2008 la 1:37 pm

    frateeeeeee…. cand vine Kylie ???
    uite chiar as merge s-o vad pe fetita asta ! ne organizam Iris?🙂

    Kylie – Kylie -Kylie – Kylie

    pozele cu mine cu plete trebuie sa le scanez ca le am doar pe hartie

    Kylie – Kylie -Kylie – Kylie
    Kylie – Kylie -Kylie – Kylie

  10. Monique Martie 25, 2008 la 11:58 am

    bai! cine merge la Kylie sa zica- vreau sa fac rezervare saptamana asta!

  11. Monique Martie 25, 2008 la 11:59 am

    aka Maroniul

  12. magdici Martie 25, 2008 la 12:00 pm

    Eu merg😀 ne vedem acolo?

  13. Maroniul Martie 25, 2008 la 3:32 pm

    si io merg, dar am invitatie speciala de la Kylie, cu autograf😛

  14. Monique Martie 31, 2008 la 10:29 am

    bine mai ca esti tu jmekeros…ne vedem acolo😉

Lasă un răspuns

