Un abtibild de efect

Imi taie o masina calea. Iesind de pe o straduta invizibila, de pe dupa unu’ parcat, in fine, fara nicio vizibilitate, fara niciun avertisment prealabil. Franez brusc si buzele mele frumos arcuite susura cu o deosebita suavitate obisnuitele trimiteri la Pastele care tocmai ce se apropie si la diversele rude defuncte ale mamei soferului. Cand, vad mare scris pe spatele masinii „ATENTIE, BLONDA LA VOLAN”. Haaaaaaaaaaa.😀 Ca si cum mai era nevoie. Starea mea de spirit oscileaza brusc intre un hohot de ras isteric si o indignare care imi urca sangele la cap. Noroc ca a facut repede stanga si s-a dus dracului.

Nu e prima oara cand vad inscriptia asta pe o masina. Dragele mele, cand o sa va intre in cap ca sofatul nu e o joaca? Ca nu e suficient sa iti lipesti un mesaj amuzant pe spatele masinii ca sa iti fie iertate toate imbecilitatile pe care le comiti in trafic? Ca nu e nimeni obligat sa isi toceasca nervii pentru ca voi refuzati cu fermitate sa va luati rolul de sofer in serios? Bai nene. Investiti mai bine energia si efortul de a va lipi asemenea penibilitati pe portbagaj in niste lectii de condus. Pe bune. Hai, va pup, si mai incercati metroul din cand in cand, am auzit ca e la moda😀

10 gânduri despre „Un abtibild de efect

  1. Monique Martie 13, 2008 la 10:44 am

    Mai, avand in vedere ca dupa un an „lamaile” nu se mai tin eu zic sa isi puna banere … Chestia cu lectiile de condus sunt 100% pro, dar ce ne facem daca se dovedesc inutile? Hai sa nu descurajam aceste persoane -exista si barbatui varza. Parerea mea este ca unii (am zis unii -nu dati cu paru’) nu sunt facuti pt condus. Tampenia e ( dupa parerea cuiva ) ca isi iau si masini mari – pt protectie cica. Si asa o sa te trezesti ca esti incalecat de o blonda (din pacate nu in sensul bun) care tocmai se machia si a apasat acceleratia in loc de frana. Asa e intrafic…..

  2. magdici Martie 13, 2008 la 12:00 pm

    Nu iti trebuie mai mult de un an sa inveti ca trebuie sa acorzi prioritate. Nu cer imposibilul. Si de ce sa nu le descurajam? Si-asa sunt prea multe masini. Le descurajam frate!!!!!😀 Acasa!!!!
    Nici nu vreau sa incep macar discutia despre femeile in SUV-uri😀

  3. Mi Martie 13, 2008 la 2:38 pm

    Treaba aia cu „atentie blonda la volan” cred eu ca este un fel de … „stiu ca sunt cretina si cu ocazia asta o si recunosc”. E genetic, este din familie … prin urmare imposibil de schimbat …🙂.

  4. Maroniul Martie 13, 2008 la 5:00 pm

    off Doamne!! era blonda la volan ? sau era barbata’su ??
    nu mai aruncati cu pietre ca poate si voi ati taiat calea sau becul cuiva fara sa va dati seama.

    lasati Blondele sa vina la mine!!

  5. magdici Martie 13, 2008 la 5:15 pm

    Nu m-a enervat ca mi-a taiat calea. Asta se intampla zilnic. M-a enervat inscriptia aia cat casa de pe masina, pusa la modul „hihi, stiu ca sunt proasta dar ce sa fac? feriti-ma si voi” Iti zic eu ce sa faci, stai acasa data viitoare😀

  6. iubitor de femei cu minim 5 ani mai mare Martie 13, 2008 la 8:38 pm

    aha…deci am gasit explicatia Florariei ( dupa cum observati am scris cu F mare ).

    Nu mi-a acordat prioritate !!!!!…..a draq de proasta blonda😀 ups….sau era stalpul din dreapta .

  7. magdici Martie 14, 2008 la 9:59 pm

    😀 da frate, nu stiu cine le da Florariilor astora permis in zilele astea. Cred ca sigur era luat pe pile.

  8. hstratan Martie 16, 2008 la 3:39 am

    magda dc mai tin minte si tu ai fost vreun an blonda

  9. magdici Martie 16, 2008 la 8:06 am

    You are missing the point here. NU am nimic cu blondele. NU am nimic cu blondele la volan. Citeste din nou si mai incearca o data😀

  10. Maroniul Martie 20, 2008 la 1:48 pm

    desi e cam offtopic, dar ca tot vorbim de blonde, cine isi pune asa nickname: ‘iubitor de femei cu minim 5 ani mai mare’

    iubitorul mai mare, sau femeile? sau femeia? sau anii ? sau minimul de fapt!!
    cre ca era ‘iubitor de femei mai mari cu minim 5 ani’ sau ma rog, luata dupa colt : ‘iubitor de femei cu minim 5 ani mai mari’

    Inconfundabilule blondin care este!

Lasă un răspuns

