Walking on broken glass

Stiti videoclipul asta?

Link (ca nu ma lasa iutubu sa il pun aici😦 )

Acum, am si eu o intrebare care imi nelinisteste din cand in cand neuronul, altfel ocupat cu activitati mai putin intens cerebrale. In real life, care dintre tipe ar fi de fapt aleasa? Cea comoda, draguta, sociabila, placuta de prieteni, de mama si de rude, care pare sa iti garanteze o viata de liniste si armonie, care aparent intrupeaza toate calitatile femeii perfecte, sau nebuna care te iubeste, care aduce dupa ea pasiune, viata tumultoasa si niciodata foarte sigura? Care risc esti mai degraba dispus sa ti-l asumi, sa obosesti sau sa te plictisesti?

Tag-uri:, , , ,

8 gânduri despre „Walking on broken glass

  1. razvan Februarie 19, 2008 la 12:01 am

    nujt altii da eu vreau nebune care iubesc😀

  2. BearScorpio Februarie 21, 2008 la 11:05 am

    Cred că amândouă. Acum de pinde cu cine vrei să rămâi.

  3. magdici Februarie 21, 2008 la 1:33 pm

    Pai asta era intrebarea🙂 cu cine preferi sa ramai in final?

  4. BearScorpio Februarie 21, 2008 la 2:04 pm

    Greu …. greu de decis. Să înșeleg că cea drăguță, amabilă, plăcută etc, nu mă iubește? Că nu ai precizat. Oricum cred că înclin spre varianta 2. Decât plictis mai bine adrenalină nenicule. Să te ții :))

  5. Maroniul Februarie 27, 2008 la 1:35 pm

    nenicule, n-o sa ma apuc sa tin aici teoria despre echilibru si limitele bunului simt sau ale rau intentionatului.
    asa ca ma rezum sa votez si eu pentru cea cu capul in nori, pentru cea care te pupa apoi iti da o palma, apoi iar te pupa pasional, apoi te ciupeste, apoi rade ca un copil.
    da. votez.

  6. iubitor de femei cu minim 5 ani mai mare Martie 13, 2008 la 8:13 pm

    eu zic ca tine de varsta. Normal ca la varsta noastra tineri dorim adrenalina, nebunii, etc.
    Iar cand o sa fim pe la 33-37 de ani o sa vrem prima.
    Asta daca nu cumva o sa fim Virinei Columbeni ( sau altii care au o gramada de bani ) ca sa ne luam la 60 ani, una de 18.

    Deci nu e vorba de ales. E vorba de perioada din viata. Bineinteles, ca dupa ce ramai cu prima ( adica o iei de nevasta ), dupa o perioada cauti iarasi nebunii si iti iei amanta tanara. Dar nevasta va ramane nevasta.

  7. magdici Martie 15, 2008 la 5:15 pm

    Interesant.🙂 Nu m-as fi gandit ca varsta are vreo relevanta.

  8. Monique Martie 17, 2008 la 12:29 am

    omfg! r u real? nu are nici o relevanta varsta

Lasă un răspuns

