Poker

Ai avut vreodata impresia ca joci poker cu viata? Si ca mai mult, ai o mana atat de buna incat este practic imposibil sa pierzi? Si sa te arunci in joc fara sa te gandesti prea mult, ca de, iti permiti la cartile tale, si sa faci greseala dupa greseala, si sa realizezi cu stupoare la sfarsitul jocului ca s-a ales praful de mana ta cea buna? Cum, cand dracu ai pierdut, te intrebi un pic nedumerit. Hm… parca aveai niste asi pe undeva, dar degeaba iti scuturi manecile, nu mai e nimic acolo. Si cel mai tare e sa te uiti apoi cu atentie la cei din jurul tau si sa realizezi ca nimeni nu a castigat de fapt. (nu stiu daca asa ceva se poate intampla cu adevarat in poker, deoarece cunostintele mele in domeniu se rezuma la capacitatea de a pronunta oarecum corect „full house” si „all in”) Nici cei care au trisat si s-au uitat in cartile adversarului, nici cei care au jucat la cacialma, nici macar cei care au jucat la doua capete. V-au furat banii, oameni buni.🙂

Ei bine, in cazul asta… ori inveti, ori te lasi de joc si te rezumi la tabinet sau ceva mai putin costisitor. Si acum, fiecare la el acasa, mi-a facut placere sa joc cu voi dar nu mai am credit.

PS: Teoria asta mi-a adus aminte de „Closer”; nu mi-a placut cine stie ce dar apreciez faptul ca e unul din putinele filme realiste despre dragoste pe care le-am vazut. Pentru ca da, cam asa se intampla in majoritatea cazurilor… m-am saturat de comedii romantice optimiste si cliseice care ne prezinta cu nonsalanta acel procent minim de cazuri happy-end-ice. Plus ca am iubit coloana sonora.

Tag-uri:, , , , ,

4 gânduri despre „Poker

  1. Maroniul Februarie 18, 2008 la 3:31 pm

    mult mai naspa e insa cand ai o mana buna si nu faci nimic cu ea. iti e frica s-o joci, miza e prea mare iar tu te crezi prea mic, te subestimezi.
    asa ca mai bine ca ti-ai jucat sansele, ai mers pe mana ta. macar stii ca ai incercat, decat sa afli ca mine dupa nu stiu cat timp ca daca nu ai fi aruncat cu cartile ar fi putut iesi ceva frumos.

    castigi sau pierzi, jucator de numesti🙂 sa nu-ti para rau, asta e o parte din farmecul jocului

  2. magdici Februarie 18, 2008 la 4:56 pm

    =)))))))))))))))))))))))) cum, TU sa arunci cu cartile? nu, nu cred. MAL, frate!
    Dar, da, asa e, am plecat sa fac rost de alti bani😀
    In alta ordine de idei, imi promisesei alt comentariu, si m-am abtinut special sa nu imi modific postul… ma lasi cu ochii in soare asa😀

    PS: merci de vorbele dragute, nu te stiam in stare😛

  3. Maroniul Februarie 27, 2008 la 3:49 pm

    da! spuneai ca nu castiga nimeni. la poker d’ala organizat, cand nu castiga niciunul din jucatori, castiga Casa. Nu stiu cine ar putea fi Casa in cazul tau. Cineva care a organizat jocul si a pus la dispozitie echipamentul de joc, cum ar fi Cupidon sau Sarpele cu marul lui lucios si parfumat

  4. magdici Februarie 27, 2008 la 3:53 pm

    Asa asa. Pai daca joci poker cu viata, viata e casa, clar. Iti da cartile, iti aseaza masa, iti pune la dispozitie echipament, dupa care iti da mucu😀

Lasă un răspuns

