Magda does Cambodia, final

OK, iata-ma si in punctul terminus… un pic trist dar na, trebuia sa vina si asta. Ma uit inapoi si navaleste peste mine un amalgam de impresii, de emotii, de senzatii care imi latesc instantaneu un mare zambet pe fata. Au fost multe pe care nu le-am povestit, au fost poate multe pe care nu am reusit sa le redau asa cum ar fi meritat, asa cum le-am trait de fapt. Daca ar fi sa fac o lista cu lucrurile care imi vor ramane in suflet dupa tot ce am facut, ar iesi cam asta:

excursia la Angkor Wat cu autobuzul, in plin necunoscut (pentru mine cel putin🙂 )

whisky de Mekong la galeata

M-am asezat la masa fara retineri alaturi de atatia necunoscuti, mereu altii, care au ramas apoi fie si numai cunostinte amuzante si pline fiecare de povestile si experientele proprii. Fiecare a contribuit un pic la cresterea chestiei aleia nebuloase care se cheama universul meu interior.

Am lucrat atunci cand a trebuit dar am si profitat de fiecare ora libera fara remuscari, ba am mai bagat si de la mine ore libere cand nu erau de ajuns😀

Am mers cu tuk-tuk-ul

Am mers cu “moto-bike”-ul

M-am sarutat pe moto-bike😀

Americanul si irlandezul (mai ales irlandezul, lol), ah, si englezul (era dragut, na…)

Am mancat ananas si mango si fructul dragonului si restul de fructe despre care nici pana acum nu stiu ce erau🙂

Am baut cu paiul din nuca de cocos

Am mangaiat o maimuta

Am analizat literatura engleza la ora 3 dimineata

Am fost Lara Croft si John Wayne si mai ales Guinevere, ah, si am invatat sa pronunt corect Guinevere😀

……….. (etc)

De fapt, ceea ce le cuprinde cel mai bine pe toate este sentimentul ca nu regret nimic din ceea ce am facut si iarasi, nu regret nimic din ceea ce nu am facut. A fost asa cum a trebuit sa fie, a fost asa cum as fi visat sa fie daca as fi stiut la ce sa ma astept.

Tag-uri:, , ,

6 gânduri despre „Magda does Cambodia, final

  1. R. Februarie 7, 2008 la 1:13 pm

    Am citit toata seria si mi se pare o experienta extraordinara. Si foarte de-ochi-deschizatoare, nu mi-ar fi trecut niciodata prin minte sa-mi fac vacanta in Cambodgia, of all places🙂 Dar acum, cine stie?

    PS. Cum se pronunta Guinevere?🙂

  2. magdici Februarie 7, 2008 la 6:30 pm

    Uau, ma bucur ca cineva chiar a apreciat interminabila mea serie de povestiri😀 Dar daca chiar vorbesti serios si te gandesti sa ajungi in zona, merita cel putin cateva sapt sa vezi toata zona, nu numai Cambodgia. Sunt disponibila cu detalii🙂

    PS: nu pot sa redau in scris, mai ales cu inconfundabilul ala accent britanic

  3. razvan Februarie 7, 2008 la 8:19 pm

    comentez😀

  4. blue Ianuarie 7, 2009 la 6:13 pm

    de ce nu mai scrii?

  5. magdici Ianuarie 8, 2009 la 11:55 am

    Am mai scris… dar n-am mai fost plecata🙂 O sa mai scriu din amintiri😀

  6. Iulia Februarie 19, 2011 la 1:31 pm

    Am descoperit si eu scrierile tale despre Cambodgia. Tocmai m-am intors din zona. Am trait o experienta asemanatoare cu a ta. Imi place ce ai scris si felul in care ai facut-o si ma bucur ca am surprins si eu cu privirea ce ai descris tu in cuvinte si in imagini. Desii am plecat la drum cu un mare mare nod in gat acum imi doresc sa revin in zona. Este fabuloasa tara.

Lasă un răspuns

