Magda does Cambodia, 9

Ma inspira foarte tare turistii pe care i-am intalnit. Majoritatea dintre ei sunt plecati cate 2-3 luni si calatoresc prin toata partea asta a Asiei: Vietnam, Laos, Thailanda si Cambodgia. (O alta majoritate sunt vorbitori de limba engleza: australieni, englezi, irlandezi si mai putin americani. In rest, cativa francezi, nemti, italieni si suedezi. Si un milion de japonezi, dar astia sunt din alt film, oricum🙂 ) Si in cateva cuvinte, calatoria lor ar putea fi simplu descrisa “Am fost si am baut in Asia vreo 3 luni”😀 Dar au asa o detasare pe care nu o vad la mine acasa nicicum. Acum, si viata le e mult mai usoara, de ce sa ne ascundem dupa deget. Isi permit sa faca alegerile pe care le vor, fara teama prea mare pentru viitor, isi permit sa faca ce le place si asta se simte. De exemplu, James terminase facultatea de stiinta sportului (exista asa ceva???) si acum era in vacanta de relaxare de trei luni (eu am plecat 2 zile la mamaia dupa ce am terminat politehnica😀 ) Joe avea o echipa de 4-5 oameni si lucra in constructii (ganditi-va la muncitorii nostri pentru o comparatie) si Danish girl facuse voluntariat 6 luni in Thailanda pe un credit luat de la stat si acum nu voia sa se mai intoarca acasa🙂 si Rob cantase in nustiucate formatii si acum era in pauza. Si am mai cunoscut o multime, dar nu stau sa ii insir pe toti acum Si pe toti parea sa ii doara la basca de faptul ca nu aveau un job “de viitor”, se simteau foarte bine cu ceea ce erau. Si probabil asta deriva din siguranta ca oricum urmau sa aiba o viata decenta din punct de vedere material, indiferent de alegerile facute. Toti aveau pana in 25 de ani.

Am mai cunoscut si studenti veniti pentru un an la schimb. De partea cealalata ar fi turistii peste 50 de ani, era plin si de ei dar cu astia nu am socializat prea mult😀 In vest este infinit mai dezvoltat spiritul de calatorie decat la noi, pare mult mai normal sa iti iei un rucsac imens si sa pleci pentru cine stie cat timp la mama naibii sa vizitezi. Chiar si singur, sigur vei gasi pe drum oameni cu care sa socializezi.

Inca nu e tarziu, dar mi se pare ca am pierdut atat de mult timp… ma simteam ca o baba printre “pustanii” astia😀 Vreau sa calatoresc, si am sa ma intorc aici, promit!! Poate nu chiar pentru 3 luni, dar oricum😀

Tag-uri:, , ,

Lasă un răspuns

