Magda does Cambodia, 8

Imi face mare placere sa stau de vorba cu fetele care servesc la terase si pub-uri. Sunt foarte istete si stiu suficient de multa engleza cat sa poarte o conversatie cursiva, cu glume chiar.

Acum doua zile, dupa ce m-a topit cu complimentul ca am sprancene frumoase, am intrebat-o pe una dintre ele de ce nu sunt si baieti care servesc; mi-a raspuns razand ca in Cambodgia in general e mai greu pentru barbati sa isi gaseasca de lucru, pentru ca se adapteaza mai greu si stiu engleza mai putina, si de-asta in multe locuri sunt preferate fetele. Era foarte mandra de treaba asta, se vedea pe fata ei. Imi explica cum aici exista “girl power”, si barbatii sunt nevoiti sa faca muncile cele mai neplacute si mai grele fiindca nu au de ales, sunt defavorizati. S-a mirat dupa aia de Margarita mea albastra, spunandu-mi cum ea, daca ar bea un pic mic din ea, ar dormi doua zile. Si radea intr-una. Am mai vorbit despre vopsitul parului, despre cum se strica daca abuzezi de cosmetice si alte chestii de-astea interesante. Ma vrajise de tot😀

Ieri, in alt loc, una dintre fete mi-a admirat cerceii si inelul turcoaz, dupa care mi-a vazut adidasii si a exclamat incantata “Superstars!!!! You have Adidas!!!” Va dati seama ca m-a topit si mai tare, stia sa recunoasca superstarurile mele😀 Bineinteles ca a urmat o discutie despre preturile la adidasi, despre reduceri (care aparent sunt in martie, goddamnit) si despre diverse alte lucruri la fel de interesante. Kai era, fireste, fascinat de toate aceste subiescte de discutie, dar sincer cred ca rasufla usurat ca macar pentru cateva minute logoreea mea lua o alta directie decat propria-i persoana.

Imi place sa discut si cu copiii care vin sa imi vanda diverse chestii. Nu cumpar, fireste, nimic, deja m-am umplut de suveniruri dragute si complet inutile, dar sunt asa de scumpi cu engleza lor peltica si cu aerele de mici afaceristi. Toti ma intreaba cum ma cheama si de unde sunt (le spun, din principiu, ca oricum nu au auzit in viata lor de Romania, si le explic dupa aia ca e in Europa, si atunci de-abia li se lumineaza fata si exclama incantati “Aaa, Europe, Europe!!”)😀 O data, cand stateam la o terasa cu mai multi turisti, au venit doua fetite si s-au apucat sa ne “faca” parul, mie si inca unei tipe. Arata infiorator dupa, zeci de codite impletite care de care mai stramb, dar ele erau foarte incantate de opera lor. Dupa care au adus niste sticlute si voiau sa ne faca si unghiile, dar pe asta am refuzat-o precaut, nu de alta, dar intr-una din sticlute as fi putut sa jur ca era lichid d-ala alb de corectat si nicidecum oja😀 Intre timp ne dadeau tuturor porecle, si astfel eu, playgirl, am aflat ca stateam la masa cu ladyboy (care pe parcurs s-a transformat, nu stiu cum, in monkeyboy), cu pinkgirl (asta era o blonda din Danemarca) si cu playboy (care iarasi, pe parcurs a devenit monkboy, cam drastica transformare😀 – asta era Kai) Si ii invatau pe baieti cum sa se poarte cu fetele: “No money, no honey!!!” si bineinteles, radeau intr-una. In fine, erau foarte amuzante si am ras o groaza in seara aia.

Tag-uri:, , , ,

Lasă un răspuns

