Blog de Calator

Nu am apucat sa scriu pana acum de asta, dar se pare ca mai scriu pe un nou blog 😀 caruia ii urez mult succes pe aceasta cale a bitilor: http://blogdecalator.ro/go/

GG mihnea!! 🙂

PS: dupa cum vezi, am material garla zilele astea, deci daca vrei, feel free to use it. 😉

3 gânduri despre „Blog de Calator

  1. (Foarte) scurt pe doi | Mihnea's blog Ianuarie 24, 2008 la 11:03 pm

    […] a scris despre Blog de Calator. Am vazut noile posturi si promit ca le pun pe blog imediat ce am putin timp […]

  2. Andreea Ionescu Octombrie 23, 2008 la 9:47 am

    Interesant blogul tau, si imi place si titlul articolului „blog de calator”

  3. Andreea Vaas Decembrie 8, 2008 la 9:23 pm

    multumim mult de articole…cum zicea si andreea I….blog de calator suna bine de tot

Lasă un răspuns

