Magda does Cambodia, 1 – de pe drum

Amsterdam. Coafura rezista, fireste. Mai am aproape 2 ore din 4.

Ca prima impresie (desi mai fusesem odata dar acum doi ani jumate nu se pune, ca nu mai tin minte🙂 ),Olanda e fascinanta privita din avion. E o tara scufundata frate!!!

In aeroport, in caz ca se mai intreba cineva, NU se fumeaza. Nicaieri. Nici macar intr-o camaruta mica, ascunsa si complexata, cum auzisem. Sau credeam ca auzisem, ceea ce oricum nu mai are importanta acum. Ai fi zis ca o tara care a legalizat marijuana ar putea fi un pic mai permisiva. In fine. Am iesit de tot din aeroport pentr a remedia temporar acest mic neajuns, si mi s-a parut extrem de dubios ca nu mi-a mai controlat nici dracu bagajele cand am reintrat. Puteam sa am si nitroglicerina in ghiozdan. Nu inteleg. Poate urmeaza mai incolo, I dunno.

Momentan sunt in mijlocul aeroportului, fara net gratis😦. Am examinat magazinele de electronice, bauturi si parfumuri, in ordinea asta (ma transform in baiat incet dar sigur, goddamnit). Nu am chef de cumparaturi (ce spuneam???). Nu prea am chef de nimic de fapt, avand in vedere ca este cea mai nefasta zi a lunii posibila pentru o calatorie de 24 de ore cu avionul si in general pentru orice activitate care implica sa te dai jos din pat (deci, sunt inca fata, lol).

Gata. Nu am inspiratie. Mai e o ora jumate pana la zborul de 10 ore cu burtosul de Boeing (brrr, sper sa serveasca mult vin). Ne vedem in Bangkok.

In avion. Partile bune au fost ca am vazut Stardust (finally :D) si am vazut pentru prima oara cerul plin de stele noaptea din avion. Super imagine, n-am cum sa povestesc. Ah, si au servit Bailey’s.Yummy. Partea proasta este ca am ignorat, bineinteles, sfatul de a sta langa culoar si nu langa geam, fiindca eu voiam sa vad peisajul, da? Si ca atare am amortit complet, ca sa nu mai vorbesc de acrobatiile necesare fiecarui drum la baie. Partea amuzanta a fost ca ma uitam pe geam pe la 3 dimineata ora mea si vedeam ca e dimineata si lumina deja. Si ii explicam peisajului “nu, nu e dimineata, e noapte acum” si organismul meu era destul de derutat in general. A trecut oricum destul de repede.

Bangkok. Super aeroport. Dupa 5 ore de asteptare benevola si alte 3 de asteptere fortata, pot sa spun ca il stiu si pe o parte si pe cealalta si ca nu tin neaparat sa mai ajung acolo prea curand. Am socializat cu un cuplu de englezi pensionari si amuzanti, care povesteau cum avusesera intarziere si la cursa precedenta, si cum erau atat de fericiti ca reusisera sa ajunga la timp. The good it did to them🙂 Am mai conversat cu un finlandez care pleca in Cambodgia pentru 6 luni. Sa viziteze. Asta concediu. Si cu un american din Kentucky, care nu avea nimic interesant de zis, dar m-am gandit sa il mentionez si pe el.

Intr-un final glorios si fara alte probleme, am ajuns cu bine in Phnom Penh. Dupa atata zbor si stres si inca doua Tequila Sunrise la barul hotelului, diferenta de fus orar s-a dus la mama naibii si am dormit dusa pana a doua zi la 10. The rest is legend.

Tag-uri:

2 gânduri despre „Magda does Cambodia, 1 – de pe drum

  1. cre Ianuarie 19, 2008 la 9:33 pm

    Mama a fumat in aeroport in Amsterdam (oct 2007) :)) ca sa stii cand te intorci in caz ca ai nevoie :))

    [8:29:18 PM] Viorica Radut a dit : sunt niste…locuri unde se serveste cate ceva si acolo
    [8:29:22 PM] Viorica Radut a dit : am fumat
    [8:29:41 PM] Viorica Radut a dit : ti-am povestit ca m-am dus si am intrebat si
    [8:29:46 PM] Viorica Radut a dit : mi-a zis ala ca da
    [8:30:01 PM] Viorica Radut a dit : si m-am asezat la o masa si acolo nu era scrumiera
    [8:30:16 PM] Viorica Radut a dit : si a venit tipu si mi-a arata alta masa
    [8:30:42 PM] Viorica Radut a dit : unde era scrumiera

  2. magdici Ianuarie 20, 2008 la 10:17 am

    Da, in octombrie poate, dar de la 1 ianuarie ciuciu😀 mi-a confirmat-o si un tip din amsterdam. For future reference o sa intreb si la inoarcere.

Lasă un răspuns

