Magda does Cambodia, 0

Gata. 40 de minute si plec catre aeroport. Multe de spus, emotii, nu am timp. PLEC IN CAMBODGIA!!!!!!!!!!

O sa scriu de cate ori se poate. V-am pupat!!

Tag-uri:

18 gânduri despre „Magda does Cambodia, 0

  1. Christiansen Ianuarie 12, 2008 la 1:56 pm

    Sa nu-mi spui ca Internetul a patruns in Cambodgia🙂 … Trebuie dovezi, ceva foto sau video … dar vezi ca avem fler. Sa nu incerci trucaje🙂

  2. R. Ianuarie 12, 2008 la 4:35 pm

    Cool, iti urez distractie placuta🙂

  3. magdici Ianuarie 13, 2008 la 12:26 pm

    @Christiansen: Hehe, urmeaza inca sa aflu. Momentan sunt in bangkok, unde exista net gratis in aeroport spre deosebire de amsterdam… Nici nu m-as gandi la trucaje😀
    @R merci😉

  4. Mihnea Ianuarie 13, 2008 la 9:40 pm

    Super tare !! Asteptam poze si impresii🙂

    Distractie placuta si multa bafta !

  5. Christiansen Ianuarie 14, 2008 la 5:16 pm

    @Magdici
    Pain Bangkok nu e Cambodgia … asa cum iarna nu-i ca vara😆 … Sa zicem ca rolul iernii il joaca tocmai Cambodgia 😀 … Deci sa te imbraci gros.

  6. BearScorpio Ianuarie 15, 2008 la 10:00 am

    Poze poze

  7. dunec Ianuarie 16, 2008 la 12:30 am

    am o curiozitate? ce faci acolo??

  8. Maroniul Ianuarie 16, 2008 la 4:03 pm

    da da… poze… in costum de baie, tinuta de seara

  9. magdici Ianuarie 18, 2008 la 7:43 am

    Uff😀 am facut poze si am scris, dar totul offline, fiindca da, exista net, dar merge ca din secolul trecut. Weekend-ul asta updatez, promit😉
    @dunec: m-am gandit ca daca adopt si eu un micut cambodgian, poate afla brad pitt si se insoara si cu mine😀 (de fapt, work assignement de trei saptamani)

  10. Maroniul Ianuarie 18, 2008 la 11:58 am

    auzi ma, carcotasul din mine iese la suprafata :
    1. daca tot ai pus titlu in engleza, trea sa fi scris ‘Cambodia’, caCambodgia e in romana
    2. suna mai bine ‘Magda goes to Cambodgia’, gen ‘Rocco goes to Russia’😀

  11. magdici Ianuarie 18, 2008 la 12:10 pm

    1. corect, modificat😀
    2. Debbie Does Dallas e un clasic. Cine naiba a auzit de Rocco goes to Russia?😀

  12. Maroniul Ianuarie 18, 2008 la 2:39 pm

    mda, cam ai dreptate, si google te aproba :
    – aproximativ 702.000 rezultate pentru ‘Debbie Does Dallas’. (0,12 secunde)
    – aproximativ 29.600 rezultate pentru ‘Rocco Ravishes Russia’. (0,11 secunde)
    da’ macar Rocco se misca cu 0.01secunde mai repede decat Debbie a ta🙂

    in alta ordine de idei, asteptam impresii, [de] la cald

  13. Bobby Big Aprilie 20, 2008 la 1:14 am

    Buna Magda,
    Super tare fata….
    Am citit tot ce-ai scris despre Cambodia… fiindca ieri noapte am stat vreo 4 ore pe net … de vorba cu o tipa d`acolo… iar azi am cautat sa aflu cate ceva despre viata din „infern” … ha ha ha ha ….
    Si uite ca am aflat cate ceva … cel mai tare e faptul ca acolo barbatii nu sunt vazuti bine cand vor sa ocupe anumite locuri de munca…
    Si paradoxal e , ca intalnesti la tot pasul copii… dar nu se face sex . . .
    nici un cuvant despre licuarea vietii…. curios… ori esti tu asa pudica .. .????
    Oricum , multumesc, Bobby Big.

  14. Leah Februarie 20, 2009 la 11:25 am

    Ti-ai luat viza pe aeroport, nu? Ai avut batai de cap?

  15. magdici Februarie 20, 2009 la 11:28 am

    Da, direct de pe aeroport, dar trebuie sa ai 2 poze de pasaport cu tine. 20 de dolari parca a fost, nu mai stiu sigur. Nu am avut niciun fel de problema, am asteptat la o coada mica si aia a fost.

  16. Leah Februarie 20, 2009 la 4:47 pm

    Ce bine! Abia astept🙂 Foarte util blogul tau, il voi consulta din nou inainte sa plec!

  17. magdici Februarie 20, 2009 la 5:14 pm

    😀 ma bucur. Am vazut ca totusi destinatia ta ar fi thailanda, ai in plan mai multe tari din zona? pentru ca oamenii cu care am mai vorbit erau foarte incantati si de vietnam si probabil si laos ar fi interesant… oricum daca zbori pana acolo merita sa incerci sa vezi cat mai multe

  18. Leah Februarie 26, 2009 la 2:45 am

    Am in plan deocamdata numai Thailanda si Cambodgia. Din pacate nu am prea mult timp la dispozitie, numai 2 saptamani. As vrea eu sa vad mai multe tari asiatice, printre care si Malayezia, Laos, Vietnam, Coreea, China si Japonia, bineinteles. Dar le iau incet🙂

Lasă un răspuns

